اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهویی‌: استقلال مقابل ماشین سازی فقط یک موقعیت گل ایجاد کرد/یک پنالتی طلبکار شدیم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: استقلال مقابل ماشین سازی در ورزشگاه آزادی فقط یک موقعیت گلزنی آن هم از ضربه ایستگاهی داشت.

الهویی‌: استقلال مقابل ماشین سازی فقط یک موقعیت گل ایجاد کرد/یک پنالتی طلبکار شدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید الهویی پس از پیروزی گل گهر مقابل ماشین سازی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی درگیرانه و پربرخورد مقابل تیمی که ساختار دفاعی خوبی دارد. ماشین سازی در استادیوم آزادی بازی خوبی را مقابل استقلال برگزار کرد و استقلال فقط توانست از روی یک ضربه ایستگاهی به این تیم گل بزند.

مربی گل‌گهر ادامه داد: خدارا شکر بر اساس آنالیزی که هفته قبل انجام دادیم و تغییر تاکتیکی که امیرقلعه‌نویی داده بود توانستیم شکل بازیمان را به ماشین سازی غالب کنیم. موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. مقابل تیمی که فشرده و پرتعداد دفاع می کند نمی‌شود مثل بازی های دیگر موقعیت ایجاد کرد اما ما به اندازه ای موقعیت ایجاد کردیم که به گل برسیم که دروازه بان حریف عکس العمل‌های خیلی خوبی داشت. به او تبریک می‌گوییم که عملکرد خیلی خوبی داشت. خداراشکر که بازی را پیروز شدیم و با سه امتیاز به سیرجان بر می‌گردیم.

الهویی در مورد روند بازی عنوان کرد: بازی بسیار درگیرانه‌ای بود. ماشین سازی  تیمی جوان است و بازیکنانی دارد که از لحاظ انگیزشی در سطح بالایی هستند. این یک امتیاز برای ماشین سازی است. خیلی از آن ها دوست دارند خودشان را در لیگ برتر نشان بدهند و ثابت کنند. خیلی پرفشار و پرشدت بازی می‌کنند. روند بازی آنطور که ما می خواستیم پیش می‌رفت. می‌دانستیم بازی نیست که ما بتوانیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. باید با موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کردیم به گل می‌رسیدیم و جلوی ضدحمله‌های حریف را هم می‌گرفتیم. 

وی در مورد داوری مسابقه گفت: سعی می‌کنیم در مورد داوری صحبت نکنیم و بهتر است کارشناسان داوری در این مورد صحبت کنند اما فکر می‌کنم ما در نیمه اول یک پنالتی طلبکار شدیم.  

مربی گل‌گهر در مورد اینکه چرا مهاجمان این تیم در گلزنی موفق نبودند، اظهار داشت: متاسفانه در یکی دوروز گذشته دو مصدوم داشتیم که برایمان مهم و کلیدی بودند. برنامه تاکتیکی ما هم با این دو بازیکن سعنی یونس شاکری و محسن کریمی بود. متاسفانه به این بازی نرسیدند و باید ببینیم در طول هفته اضافه می‌شوند یا خیر. مهاجمان دیگر ما بر اساس برنامه ای که داده بودیم تلاش خودشان را کردند و عملکرد خوبی هم داشتند.

الهویی تصریح کرد: شما ببینید استقلال در استادیوم آزادی مقابل ماشین سازی چند موقعیت گل ایجاد کرد؟ فقط یک ضربه ایستگاهی از فاصله 30 متری باعث برد استقلال شد. ما سه موقعیت گلزنی در این بازی ایجاد کردیم که بهترین آن‌ها موقعیت قربانخانی بود که دقیقا در آن شکل و سبکی که می‌خواستیم و در عمق دفاع حریف بود اما دروازه‌بان آن‌ها عملکرد خیلی خوبی داشت.

وی افزود: چارچوب تیمی ما و همه بازیکنان بر اساس شرح وظایفشان خوب عمل کردند. بازی سنگین بود و انتظارش را هم داشتیم. ولی خداراشکر که با موفقیت از زمین خارج شدیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول