اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسیج دانشجویی نسبت به تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی همت کند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت کادر تراز اول انقلاب اسلامی است لذا جهت دهی خروجی همه ی فعالیت ها به سمت این هدف مهم باشد.

بسیج دانشجویی نسبت به تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی همت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری در نشست با جمعی از مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به رسالت تاریخی ملت ایران در مواجهه با دشمنی‌های فراگیر در ابعاد و عرصه‌های مختلف و ضرورت ایستادگی همه‌جانبه در برابر این توطئه‌های جهانی، خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای متعهد و آگاه و بصیر با مسائل و موضوعات مختلف از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با بیان این که بسیج دانشجویی در تمامی دانشگاه‌ها فعال بوده و این یک ظرفیت ارزشمند برای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، افزود: بدست گرفتن پرچم مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی جوان و کمک به رشد و پیشرفت جامعه از جمله رسالت‌های کنونی برای این نهاد برآمده از بطن جامعه است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: شناخت دغدغه‌های روز جامعه و چاره‌اندیشی دقیق علمی در قالب بسترهای مسأله‌محور از جمله موضوعاتی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد و جامعه در این زمینه از نسل جوان امروز انتظار دارد.

سردار سالاری، تلاش برای رفع وابستگی و همت در زمینه اعتلای علمی کشور را بسیار مهم دانست و عنوان داشت: جهت‌دهی مطلوب به پژوهش و حضور بسیج در صحنه توسعه علمی کشور بخصوص در زمینه نیازهای علمی و توسعه‌ای استان هرمزگان که تاکنون کارهای خوبی در این زمینه انجام شده، باید تداوم داشته باشد و در این باره بسیج دانشجویی باید نقش بیشتری ایفا کند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول