اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: بازی مقابل سپاهان همیشه سخت است/مسلمان در بهترین شرایط به سایپا اضافه شد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است، فکر می‌کنم بازی فردا نزدیک باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم در کنار خوب بازی کردن نتیجه خوبی نیز بگیریم.

صادقی: بازی مقابل سپاهان همیشه سخت است/مسلمان در بهترین شرایط به سایپا اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی کردن مقابل سپاهان همیشه سخت است، فکر می‌کنم بازی فردا نزدیک باشد و تمام تلاشمان را می‌کنیم در کنار خوب بازی کردن، نتیجه خوبی نیز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: در 3 هفته‌ای که گذشت بازی به بازی بهتر بازی کردیم، فوتبال بهتری ارائه کردیم و در بازی آخر نتیجه را نیز گرفتیم اما انتظار من از تیمم خیلی بالاتر است و فکر می‌کنم می‌توانیم فوتبال بهتری ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: پیش از شروع لیگ برتر یک بازی تدارکاتی با سپاهان داشتیم البته تغییراتی در هر  تیم وجود دارد اما شناخت پیدا کردیم، 3 بازی گذشته آن‌ها را نیز دیدیم، آنالیز کردیم؛ سپاهان سعی می‌کند روی زمین بازی کند و با پاس‌های کوتاه به زمین حریف برسد اما برنامه‌ریزی و تمرین کردیم و امیدوارم فردا فوتبال قابل قبولی ارائه کنیم.

صادقی ادامه داد: سپاهان سعی می‌کند روی زمین فوتبال بازی کند و بازیکنان تکنیکی دارد، کمتر بازی مستقیم انجام می‌دهند و بیشتر از پاس کوتاه و در عمق برای ایجاد موقعیت استفاده می‌کنند و ما هم روی این قضیه تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد وفاداری مربیان 2 تیم در فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم دوباره محرم نویدکیا را می‌بینم، چندین سال مقابل وی بازی کردیم و چند سال از فوتبال دور بود و خیلی خوشحالم دوباره به فوتبال بازگشته است.

وی با بیان این‌که نویدکیا زمانی که بازی می‌کرد و اکنون که مربی شده شخصیت منحصر به فردی دارد، گفت: محرم سالیان زیادی را در سپاهان گذراند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و می‌توانست در تیم‌های پایتخت نیز بازی کند اما ترجیح داد در تیم شهر خودش بماند و تعصبش را به سپاهان نشان داده است؛ خوشحالم که وارد عرصه مربی‌گری شده و می‌توانیم رقابت کنیم البته همچنان رفاقت را داریم، در بازی هر 2 نفر تلاش می‌کنم تیم خودمان موفق شود.

صادقی در پایان گفت: در مورد جذب محسن مسلمان با نویدکیا مشورت کردم و چون مسلمان داشت از سپاهان جدا می‌شود و در نهایت محسن جذب تیم ما شد و هفته قبل به تیم ما کمک کرد؛ فکر می‌کنم در پیش فصل تمرینات خوبی را در سپاهان انجام داده بود و در بهترین شرایط جسمی به تیم ما پیوست و از همین رو از نویدکیا و سپاهان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول