اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

کویت ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

وزارت‌ خارجه کویت در بیانیه‌ای ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

کویت ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه کویت، شامگاه امروز (دوشنبه)، در بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته‌ هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، وزارت خارجه این کشور در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور شهید فخری زاده، بر موضع ثابت این کشور در رد هر گونه اقدام خشونت‌آمیز با هر انگیزه‌ای تأکید کرد.

در ادمه بیانیه‌ ضمن تسلیت به جمهوری اسلامی ایران، بر رد هر گونه اقدام که به افرایش تنش و تضعیف ثبات منطقه منجر شود، تأکید شده است.

این بیانیه‌ در حالی است که «احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه کویت امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام تروریستی اخیر و به شهادت رساندن محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران را محکوم کرده بود.

 شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله مسلحانه عناصری تروریست به خودرو حامل وی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول