اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطالبه به‌حق مردم سمنان برای تأمین آب با جدیت دنبال شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تأمین آب استان در نظر گرفته شده است، گفت: مطالبه به‌حق مردم استان برای تأمین آب باید با جدیت دنبال شود.

مطالبه به‌حق مردم سمنان برای تأمین آب با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه شورای فنی استان سمنان در سالن کوثر استانداری که به‌صورت ویدئوکنفرانسی با حضور دستگاه‌های عضو برگزار شد، افزود: تأمین آب لازمه توسعه و آبادانی استان سمنان و تأمین آب آشامیدنی سالم، راهکاری برای حفظ سلامتی مردم است و رفع نیاز و تحقق خواسته مردم استان سمنان برای تأمین آب باید با جدیت و در اولویت کارها دنبال شود.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب چشمه روزیه یکی از خواسته‌های مردم برای تأمین آب آشامیدنی سالم است و باید اجرای این طرح در اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: اعتبارات خوبی برای اجرای طرح‌های آبرسانی استان در نظر گرفته شده که با تخصیص این اعتبارات می‌توان اقدامات ارزشمندی در تأمین آب استان انجام داد.

وی تصریح کرد: عقب‌ماندگی در اجرای طرح‌ها، مانع دستیابی به اهداف در زمان مقرر و موجب خسارت مالی می‌شود.

فخری تکمیل نشدن طرح‌ها در زمان‌بندی تعیین‌شده را از آفت‌های کارهای عمرانی عنوان و تأکید کرد: اگر طرح‌ها در زمان‌بندی مناسب و تعیین‌شده به اتمام برسد، پرداخت مطالبات پیمانکاران به‌موقع انجام و مردم نیز از مزایای طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: تکمیل شدن طرح‌های عمرانی در زمان برنامه‌ریزی‌شده از هزینه‌های اضافی می‌کاهد و بر همین اساس ضرورت دارد مسؤولان و پیمانکاران اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل طرح‌های عمرانی در زمان مقرر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت توجه و حمایت مدیران از پیمانکاران خاطرنشان کرد: آموزش به پیمانکاران مقوله مهمی است و باید برگزاری دوره‌های آموزشی از طریق مجازی و به‌صورت ویدئوکنفرانسی استمرار داشته و تعطیل نشود.

فخری با اشاره به تجهیزات کامل آزمایشگاه فنی و مکانیک آب و خاک استان سمنان گفت: پیمانکاران از ظرفیت این آزمایشگاه برای اجرای طرح‌های عمرانی استفاده کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول