اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز فعالیت قرارگاه حافظان سلامت محله در چادگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه حافظان سلامت محله در این شهرستان گفت: قرار است در هر محله با محوریت مسجد، این قراگاه به منظور مشارکت همه جامعه در زدن ماسک، رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری فیزیکی فعالیت خواهند کرد.

آغاز فعالیت قرارگاه حافظان سلامت محله در چادگان

محمدمهدی ملیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی، ۶ سری جهیزیه به مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان تهیه و به زوج‌های جوان بخش مرکزی و چنارود اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان با بیان اینکه تعداد ۲۵ بسته معیشتی توسط نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جهت توزیع در اختیار حوزه‌های علمیه شهر قرار گرفت، گفت: دیدار با خانواده شهید مسلم احمدی و طلبه شهید حسینعلی مرادی، شهید راه علی و علی استکی در بخش مرکزی و چنارود از دیگر برنامه‌ها بود که توسط امام‌جمعه چادگان و جمعی از پاسداران شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، افزود:۴۳ طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه چادگان، در سال جاری با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و با همت پاسداران و بسیجیان و همچنین گروه‌های جهادی لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) درمجموع با ۱۲۰۰ نفر روز اجرا و در هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

 

 

ملیانی با اشاره به آغاز فعالیت 15 قرارگاه حافظان سلامت محله در این شهرستان گفت: قرار است در هر محله با محوریت مسجد، ارکان مختلف نظیر امام جماعت مسجد، فرمانده پایگاه مسجد، مسوول کانون، نماینده مرکز بهداشت، یک نفر کاسب معتمد محله، مسوول هیات امنا، مسوول هیات مذهبی و نماینده قرض‌الحسنه یا خیریه محله، به عنوان اعضای این قرارگاه فعالیت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان تصریح کرد:این قرارگاه‌های سلامت‌محور با سه هدف ویژه فعالیت‌های خود را آغاز کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به توصیه فردی و همگانی در سطح جامعه برای رعایت بهداشت و استفاده از ماسک اشاره کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۴۶/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول