اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برگزاری هیأت در خانه شهدا/ امشب مهمان خانواده شهید علی‌محمدی هستیم

هیأت میثاق با شهدا با وخیم شدن اوضاع کرونایی کشور و محدودیت‌های اعمال شده جلسات هفتگی خود را که به صورت مجازی هم برگزار می‌شود، در خانه شهیدان برگزار می‌کند. جلسه این هفته در خانه شهید هسته‌ای شهید علی‌محمدی برگزار می‌شود.

برگزاری هیأت در خانه شهدا/ امشب مهمان خانواده شهید علی‌محمدی هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت میثاق با شهدا با وخیم شدن اوضاع کرونایی کشور و محدودیت‌های اعمال شده جلسات هفتگی خود را که به صورت مجازی هم برگزار می‌شود، در خانه شهیدان برگزار می‌کند. جلسه این هفته در خانه شهید هسته‌ای شهید علی‌محمدی برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها در دو هفته گذشته در منازل شهیدان محمدخانی و شهید کامران برگزار شد و این هفته با توجه به شهادت شهید محسن فخری‌زاده و سالگرد عملیات انتحاری علیه شهدای هسته‌ای، این هیأت مراسم خود را در منزل شهید مسعود علی‌محمدی برگزار می‌کند.

این برنامه امشب سه‌شنبه ۱۱ آذرماه از ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام علی سرلک و مرثیه‌خوانی سجاد خسروآبادی برگزار خواهد شد و از صفحه اینستاگرام هیأت به نشانی misagh_ba_shohada پخش زنده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول