اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌قاسم در زادگاهش/اهدای 70 گوشی به دانش‌آموزان نیازمند

مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با اهدای ۳۰۰ بسته موادغذایی توسط سپاه رابر و ۷۰ گوشی هوشمند و تبلت به محرومان و دانش‌آموزان رابر از سالن فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آغاز شد.

آغاز ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت حاج‌قاسم در زادگاهش/اهدای 70 گوشی به دانش‌آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از رابر، صبح امروز مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان با اهدای ۳۰۰بسته موادغذایی توسط سپاه رابر و ۷۰ گوشی هوشمند و تبلت به محرومان و دانش‌آموزان رابر از سالن فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه رابر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سالگرد سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی امروز در زادگاهش ۳۰۰بسته مواد غذایی با هزینه‌ای بر یک‌میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط سپاه استان و شهرستان در بین نیازمندان به نیت سردار دل‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا ۷۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند نیز با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال و۲۰۰بسته لوازم‌التحریر به ارزش ریالی یکصد میلیون ریال به همت آموزش و پرورش با همراهی بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی و خیران نیز تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند و محروم توزیع خواهد شد.

امیرحیدری فرماندار رابر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام حاج‌قاسم سلیمانی گفت: با توجه به اجرای طرح بزرگ شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی توسط سپاه پاسداران کشور و بالتبع در شهرستان رابر جلسات متعددی در خصوص مراسم‌های گرامیداشت این شهید بزرگوار درزادگاهش برگزارشد و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری مراسم‌های مختلف انجام شده است.

وی با قدردانی از سپاه در کمک به نیازمندان و خلاقیت اداره آموزش و پرورش رابر در جذب کمک‌ها و خرید تبلت و گوشی هوشمند در قالب طرح پاییز مهربانی برای دانش‌آموزان نیازمند گفت: امیدورایم این قبیل کمک‌های معنوی در شهرستان رابر ادامه داشته باشد.

وی همچنین از آمادگی خرید مشارکتی گوشی هوشمند و تبلت با همکاری خانواده‌ها و آموزش و پرورش خبر داد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول