اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حناچی به دلیل بی‌توجهی به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران نسبت به بی‌توجهی حناچی به اجرای تکالیف قانونی توسط شهرداری تهران تذکر داد و گفت:مدیران شهرداری باید به روند بی‌توجهی نسبت به مصوبات شورا به ویژه در حوزه نظارت مالی پایان دهند.

حناچی به دلیل بی‌توجهی به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره رویه و بی‌توجهی و حق نظارت مالی شورا و عدم اجرای تکالیف قانونی توسط شهرداری تهران گفت: در این زمینه به حناچی تذکر می‌دهم و خواستار پایان دادن به روند بی‌توجهی نسبت به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی هستم.

وی گفت: جابه‌جایی و انتقال افراد پس از سه ماه گذشت زمان از مصوبه شورا مبنی بر تأیید بکارگیری فرد در واحد مربوط به عنوان قائم مقام ذی‌حساب از تعلل‌های شهرداری تهران محسوب می‌شود و به نوعی بی‌توجهی به مصوبه‌های شورا است.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین افرادی به صورت همزمان در بیش از یک واحد به عنوان قائم مقام ذی‌حساب یا سرپرست قائم‌مقام ذی‌حساب از سوی شهرداری محسوب می‌شوند که این امر مغایر با ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل محسوب می‌شود.

فراهانی گفت:‌ همچنین افرادی که بیش از این دارای سابقه قائم مقام ذی‌حساب مورد تأیید شورای شهر تهران نبوده‌اند پیش از تصویب و تأیید شورا در واحدهای اجرایی به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب به کار گرفته می‌شوند و سپس برای اخذ تأیید به شورا معرفی شده‌اند که این رویه مغایر با قانون است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول