اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

نماینده اردنی: ترور «فخری زاده»، نشانگر لزوم بازبینی در اتحاد با اسرائیل علیه ایران است

یک نماینده پارلمان اردن تأکید کرد که تصمیم این کشور برای محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای ایران، درست بود است و به منظور همبستگی با تهران صورت گرفت.

نماینده اردنی: ترور «فخری زاده»، نشانگر لزوم بازبینی در اتحاد با اسرائیل علیه ایران است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، اردن روز گذشته اعلام کرد که ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم می‌کند.

«عمر عیاصرة» عضو پارلمان و نویسنده اردنی در واکنش به این اقدام «امان» نوشت که این تصمیم دولت اردن، موفقیت آمیز بوده است؛ زیرا انسجام اردن در قبال رد تروریسم و عملیاتهای تروریستی، ضروری است.

پایگاه خبری «الخلیج الجدید» به نقل از عیاصره گزارش داد: «دانشمند، فخری زاده، پدر واقعی پروژه هسته‌ای ایران است. به همین دلیل، اردن، ترور وی را تنش خطرناکی می‌داند که می‌تواند به جنگ بیانجامد».

وی تصریح کرد، به همین دلیل اردن به همه طرفها به ویژه ایران و رژیم صهیونیستی پیام داد که حامی خویشتنداری و عدم ایجاد تنش است؛ به ویژه اینکه همه نگران آن هستند که صهیونیستها کاری کنند که دولت ترامپ به ایران حمله کند.

این نماینده اردنی خاطر نشان کرد، این ترور، تنش بزرگی است که رژیم صهیونیستی، هدایت آن را بر عهده دارد و در تلاش است که دولت ترامپ را نیز وارد آن کند؛ به همین دلیل اردن تلاش کرد که طرف ایرانی، احساس همبستگی کند.

عیاصره ضمن درخواست از تهران برای «نیافتادن در دام» صهیونیستها، خاطر نشان کرد، محکومیت ترور فخری زاده از سوی اردن، این پیام را به صهیونیستها و دیگران در منطقه داد که «فلسفه جمع شدن بر سر میز اسرائیل به خاطر تهدید ایران، نیازمند بازنگری عمیق است».

وی در پایان خاطر نشان کرد: «همه ا رفتار دولت ترامپ را در ماههای پایان آن، زیر نظر داریم. ترور و سفر [جرد] کوشنر [معاون ترام] به منطقه، نگران کننده هستند. امیدواریم این مرحله به خوبی و بدون تصمیمهای جنون‌آمیز بگذرد».

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول