اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ایجاد 4 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد چهار هزار فرصت شغلی در قالب کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال از ابتدای سال جاری تا کنون برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

ایجاد 4 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی، در گفت‌وگو با خبرنگاران از ایجاد چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان در هشت ماهه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین فعالیت‌های اقتصادی ایجاد اشتغال است و ایجاد اشتغال برای محرومان سختی دو چندان دارد زیرا این افراد از سرمایه اولیه محروم هستند و اگر بخواهیم برای محرومان در مناطق محروم ایجاد اشتغال کنیم با مشکلات بیشتری روبرو خواهیم بود که سختی کار را سه برابر می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به دستاورد‌های این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان گفت: با استفاده از 2 مدل اشتغال امداد  که "هدایت شغلی" و "راهبری شغلی" می‌باشد ضمن توجه ویژه به استعدادها و توانایی مددجویان و با حمایت‌های مالی این نهاد؛ اقدامات موثری در امداد جهت رفع بیکاری مددجویان و خانواده آنها شده است.

وی مددجویان کمیته امداد را خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها برشمرد و افزود: معوقات مددجویان کمیته امداد در حوزه وام اشتغال کمتر از یک درصد است که نشان‌دهنده موفقیت طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ایجاد هزار و 219 شغل برای مددجویان این نهاد در قالب کاریابی و دو هزار و 781 شغل ایجادی جدید در قالب طرح‌های خوداشتغالی در هشت ماهه سال 99 خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری بیش از 6 هزار فرصت شغلی از این دو محل محقق خواهد شد.

لطفی همچنین از پرداخت 90 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان در هشت ماهه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: اعتبارات کل اشتغال سال 99 کمیته امداد استان 170 میلیارد تومان است و براساس برنامه‌ریزی‌ها و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بانک‌های عامل تا پایان امسال کل اعتبارات ذکر شده ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول