اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکل اسکان دو هزار نفر در کمپ B حل شود/خسارت مردم در آبگرفتگی باید جبران شود

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به جبران خسارات مردم در آبگرفتگی گفت: مشکل اسکان دو هزار خانواده منطقه b بندر امام خمینی باید با انجام اقدامات لازم توسط مسوولان مرتفع شود.

مشکل اسکان دو هزار نفر در کمپ B حل شود/خسارت مردم در آبگرفتگی باید جبران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان که شبانه برای سرکشی به مناطقی از بندر امام خمینی(ره) که دچار آبگرفتگی شده بود رفته بود در خصوص منطقه‌ای بنام کمپ B اظهار کرد: در این منطقه حدود دو هزار خانواده با شرایط سختی در کانکس ساکن هستند که از مسوولین تقاضا دارم با بازدید از این منطقه مشکلات مردم را بررسی و مرتفع کنند.

 

 

وی افزود: نیاز است که وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این افراد واگذار کند و قسمتی از ساخت‌وساز بصورت بلاعوض و پرداخت وام‌هایی با بازپرداخت بلند مدت صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: یکی از مطالبات جدی جوانان بندر امام خمینی و مناطق اطراف آن استفاده از نیروهای بومی و هدایت نیروهای غیربومی به مناطق دیگری است.

وی ادامه داد: تبدیل بندر امام خمینی(ره) و سربندر به شهر یکی از مطالبات جدی مردم است که نیاز است مسوولان تقسیمات کشوری با حضور در بندر امام خمینی به آن رسیدگی کنند.

سید محمدنبی موسوی‌فر تصریح کرد: مسوولان پایتخت نشین باید بیایند و درد مردم خوزستان را ببینند، در اهواز که مرکز استان است با یک بارندگی چند ساعته خانه‌های مردم به زیر آب می‌رود که باید به هر نحو ممکن این‌مشکل حل شود.

وی اذعان کرد: مردم میخواهند بدانند در بارندگی بعدی نیز این مشکلات ادامه دارند و نمی‌توانند آرامش داشته باشند؟

موسوی‌فر بیان کرد: مردم در این اتفاق بسیار متضرر شدند که باید با یک راهکار اساسی به مردم کمک کرد و مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول