اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

میرکیانی این بار با «افسانه‌ چهار برادر» آمد

کتاب «افسانه چهار برادر» با مضمون دل نبستن به تعلقات دنیوی برای نوجوانان از طرف انتشارات مدرسه و به قلم محمد میرکیانی منتشر شد.

میرکیانی این بار با «افسانه‌ چهار برادر» آمد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «افسانه چهار برادر» با مضمون دل نبستن به تعلقات دنیوی برای نوجوانان از طرف انتشارات مدرسه و به قلم محمد میرکیانی منتشر شد.

از نام کتاب پیداست «افسانه چهار برادر»، افسانه و داستان ایرانی است درباره چهار برادر. چهار برادر که پدرشان در لحظه آخر عمرش آنها را دور هم جمع می‌کند و می‌‌گوید سال‌ها تلاش کردم تا لقمه نان حلالی برای شما بیاورم حالا وقت آن رسیده تا سفر آخرت را درپیش گیرم.

از شما انتظار دارم که به پند و اندرز من گوش دهید. سال‌ها کار کردم اما نتوانستم دارایی ارزشمندی برای شما بگذارم. اما شما برای بدست آوردن آن دارایی به دنبال بهترین بهار بروید. چهار برادر راه افتادند تا بهترین بهار را پیدا کنند و هر کدام در مسیری قرار گرفتند که خود داستانی جالب و خواندنی است.

پشت جلد کتاب آمده است: «می‌گویند روزی جوانی به یاد دوران پیری‌اش افتاد. گوشه‌ای نشست و این افسانه را بافت و ساخت و پرداخت».

کتاب «افسانه چهار برادر» با زبانی ساده و نثری روان در ۸۴ صفحه رنگی با قیمت ۵۰ هزار تومان در فروشگاه‌های انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول