اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهادت فخری‌زاده دوباره داغ «سردار دل‌ها» را تازه کرد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای شهید حاج محسن فخری‌زاده دوباره داغ سردار دل‌ها را تازه کرد و دل‌هایمان خون شد و شهادت در راه خدا مزد مجاهدت این شهید بزرگوار بود.

شهادت فخری‌زاده دوباره داغ «سردار دل‌ها» را تازه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در سی و دومین سالروز ارتحال حجت‌الاسلام شیخ علی اکبر ابراهیمی‌شاهرودی، اظهار کرد: حجت الاسلام شیخ علی‌اکبر ابراهیمی‌شاهرودی در نهضت انقلاب اسلامی جایگاه پیشگامی در منطقه دارد و اگر قرار باشد نامی از محوریت  ایجاد جریان انقلاب اسلامی در منطقه ببریم، نام ایشان می‌درخشد.

وی تصریح کرد: ایشان روحانی با تحرک و آرامش‌ناپذیر به مثابه «موجیم که آسودگی ما عدم ماست» دارای نشاط و شادابی انقلابی، غیرت انقلابی و دینی و مرام امام (ره) و نقش جلوداری و پیشگامی داشتند.

ترابی با بیان به اینکه ایشان در گنبدکاووس از اولین افرادی بودند که دفتر تبلیغات اسلامی را در گنبدکاووس تاسیس کردند و چند سال بعد از تاسیس شهرستان‌های دیگر نیز دفتر تاسیس کردند، تصریح کرد: ایشان با اهتمام ویژه به امر ریشه‌داری و عالم‌مداری مردم و حرکت اساسی و ریشه‌دار برای روئیدن هوای پاکیزه دانش داشتند، برکاتش فراگیر است و میراث مجاهدت‌های ایشان در راه علم همین حوزه علمیه منتظریه (عج) و طلاب و روحانیون تربیت‌شده از این حوزه است.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام شیخ علی‌اکبر ابراهیمی با درک درست از منطقه و امر تقریب بین مردم پیشگام بودند، گفت: راه‌اندازی هیئت‌ها و کاروان وحدت علمای اهل سنت، بازدید از مناطق شهرستان و دیدار مراجع در آن زمان از فعالیت‌های آن زمان ایشان است.

وی افزود: منش و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های تمام عیار ایشان در تصویری منتشر شده از ایشان نمود دارد که یک عالم دینی فشنگ‌ها را به کمر بسته و جلودار نیروهای بسیجی رژه می‌رود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول