اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روز پرکار پلیس در چهارمحال و بختیاری/ از دستگیری اراذل تا کشف قاچاق

دستگری 10 نفر از اراذل و اوباش در شهرستان شهرکرد، کشف 4 تن چوب و زغال بلوط در بروجن و 5 میلیارد ریال کالای قاچاق در لردگان روز پرکاری را برای نیروهای پلیس رقم زد.

روز پرکار پلیس در چهارمحال و بختیاری/ از دستگیری اراذل تا کشف قاچاق

علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی ایجاد مزاحمت و ضرب و شتم یکی از شهروندان در شهرستان شهرکرد، دستگیری عوامل این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: طی تحقیقات پلیس 10 نفر اراذل و اوباش مرتبط با موضوع فوق شناسائی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی این 10 نفر دارای سابقه شرارت بوده و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

کشف 4 تن زغال بلوط قاچاق در بروجن

مسلم احمدی نیز در خصوص اقدامات پلیس در بروجن گفت: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک کارگاه تولید زغال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن اضافه کرد: با هماهنگی مراجع قضایی از کارگاه فوق ذکر بازرسی به عمل آمد و چهار تن زغال و چوب بلوط قاچاق، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه غیرمجاز پلمب و سه نفر از متصدیان این تخلف دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف 5 میلیارد کالای قاچاق در لردگان

منوچهر امان‌اللهی نیز در خصوص اقدامات پلیس بیان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر جابه‌جایی کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور خوزستان به لردگان در منطقه سه‌راه گوشکی یک دستگاه خودرو پژو 405 متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 300 کیلوگرم نخ ابریشم خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و راننده دستگیر شد.

نتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول