اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ضرورت آشکارسازی ابعاد ترور شهید «فخری‌زاده» توسط دستگاه‌های امنیتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و اساتید این دانشگاه در محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان بیانیه‌ای صادر کردند.

ضرورت آشکارسازی ابعاد ترور شهید «فخری‌زاده» توسط دستگاه‌های امنیتی

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، انجمن اسلامی دانشجویان دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان و اساتید این دانشگاه در محکومیت ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کردند.

بار دیگر دستان پلید دشمنان قسم خورده ملت ایران از آستین جنایتکاران تروریست صهیونیست بیرون آمد و دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده را به شهادت رساندند.

سرزمین مقدس ایران به نام و خاستگاه دانشمندانی همچون احمدی‌روشن‌ها و فخری‌زاده‌ها مزین است که جهادشان موجب اقتدار، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی شده است.

این اقدام ناجوانمردانه و ددمنشانه بار دیگر چهره و هدف واقعی دشمنان انقلاب را به ملت شریف ایران نشان داد، هدفی که غیر از استعمار و ممانعت از پیشرفت علمی کشور نیست تا در نهایت موجب تضعیف اسلام و انقلاب در جامعه جهانی شود.

جمهوری اسلامی جهت خنثی‌سازی این نیت‌های خبیثانه صهیونیسم جهانی در اقدامی فوری و قاطع باید بازرسی آژانس انرژی اتمی از صنایع مهم هسته‌ای کشور را ممنوع کرده و در تصمیمی عاجل غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز نماید و بدون مسامحه با افرادی که نسبت به غرب تعلق خاطر دارند برخورد نماید‌.

خون شهید فخری‌زاده اتمام حجتی برای غرب‌گرایانی بود که چشم امید به دشمنان کشور دوخته بودند و اکسیژن تنفس‌شان را از اربابان غربی خود وام می‌گرفتند.

آن‌چه که بیش از پیش اهمیت مسئولیت نیروهای امنیتی را آشکارتر کرد، به نحوی که بدون رصد دقیق جان افراد مهم کشور در خطر است. این خلا موجب می‌شود دشمن در سریع‌ترین زمان اقدامات بزدلانه خود را انجام داده، دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی در کمترین زمان ممکن باید ابعاد این ترور را آشکار نموده و‌ خاطیان را به ملت شریف ایران معرفی کنند‌.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان (عضو دفتر تحکیم وحدت) شهادت دانشمند فاخر صنایع هسته‌ای، دفاعی، جناب آقای محسن فخری‌زاده را خدمت ملت شریف ایران به‌ویژه جامعه علمی و دانشگاهی کشور تبریک و ضایعه فقدان ایشان را تسلیت عرض نموده و تا پای جان جهت تحقق اهداف شهدای گران‌قدر ایران اسلامی گام برمی‌دارد.

بیانیه اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان در محکومیت ترور شهید «فخری‌زاده»

ترور دانشمند و محقق برجسته کشورمان با هدف پوچ مقابله با پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای و دفاعی کشور غمی سنگین بر دلهایمان گذارد که جز با محاکمه عاملان پنهانی و آشکار این جنایت، عناصر خودفروخته داخلی و عوامل بین‌المللی تسلی نگیرد.

استاد و مجاهد شهید «محسن فخر‌ی‌زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن نیز با ورود به عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور سبب رشد ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید؛

ما اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان، ضمن محکوم کردن این جنایت بزدلانه و ددمنشانه، شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر ارزنده را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و به خانواده‌ی ایشان و تمامی هموطنان عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

از آنجا که بروز این حوادث ناگوار و از دست دادن مجاهدان علم و عمل، برای جامعه‌ی ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و اقدام انجام شده، یک جنایت بزرگ محسوب و تکرار چنین حوادثی به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نمی‌باشد، از  دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مراجع قضایی ذی‌ربط، توقع است که در اسرع وقت با شناسایی و دستگیری کلیه عناصر مزدور و جنایت‌کار این حادثه هولناک، آنها را محاکمه و به سزای عملشان برسانند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول