اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

فنداسیون انرژی هسته‌ای ما با خون شهدا بسته شد

امام جمعه اقلید با بیان اینکه فنداسیون انرژی هسته‌ای ما با خون شهدایی چون علی‌محمدی، مصطفی احمدی‌روشن، شهریاری، رضایی‌نژاد و فخری‌زاده بسته شده است، گفت: نسل امروز و آینده ما باید به این حقیقت واقف شوند که این سرمایه عظیم و ماندگار، مفت و به آسانی به‌دست نیامده است.

فنداسیون انرژی هسته‌ای ما با خون شهدا بسته شد

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور را تسلیت گفت و اظهار داشت: بار دیگر دست جنایتکار شیطان بزرگ، آمریکای صهیونیستی، از آستین پلید صهیونیسم بیرون آمد و عزیزی دیگر از تبار هسته‌ای ما را گرفت.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری درمورد شهید فخری‌زاده مبنی بر اینکه «این عنصر علمی کم‌نظیر، جان عزیز و گران‌بهای خود را به‌خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت پاداش الهی اوست»، اشاره و از جایگاه والای این شهید گرانقدر سخن گفت.

طالبی انتقام سخت از عاملان و آمران این حادثه دردناک را مطالبه بحقی خواند که مسؤولان مربوطه در تحقق آن باید همت کنند.

امام جمعه اقلید در ادامه با بیان اینکه فنداسیون انرژی هسته‌ای ما با خون شهدایی چون علی‌محمدی، مصطفی احمدی‌روشن، شهریاری، رضایی‌نژاد و فخری‌زاده بسته شده است، عنوان داشت: نسل امروز و آینده ما باید به این حقیقت واقف شوند که این سرمایه عظیم و ماندگار، مفت و به آسانی به‌دست نیامده است.

وی افزود: اگرچه انرژی هسته‌ای و توان علمی در این زمینه، سرمایه بزرگی است، اما سرمایه‎های سنگینی، خون عزیزان‌مان، هزینه آن شد تا سانتریفیوژهای آن به چرخش درآمده و اورانیوم غنی‎سازی نموده شود.

طالبی گفت: ترورهایی که از آستین شوم و پلید آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین‌الملل بیرون آمده و تروریست‌هایی که عزیزان هسته‎ای ما را از ما گرفتند، مزدورانی هستند که تحمل پیشرفت ما را ندارند و دست به ترورهای کور می‌زنند.

وی تأکید کرد: سربازان حفاظت و اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) نمی‎گذارند عاملان و آمران این ترورهای ناجوانمردانه جان سالم به‌دربرند و در وقت مناسب به سزای عمل ننگین‌شان می‎رسند.

طالبی تصریح کرد: امید است انتقام سختی که انتظارش را می‌کشیم، به زودی اسباب شادی خانواده شهدای ترور و شهید فخری‌زاده را فراهم آورد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول