اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سومی کاتاروی یزدی در کشور

دبیر هیات کاراته استان یزد گفت: نشان برنز رقابت‌های مجازی قهرمانی کاتای بسیج کشور به کاتاروی یزدی رسید.

سومی کاتاروی یزدی در کشور

محمدهادی ملک‌ثابت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: باتوجه به شرایط کرونایی مسابقات قهرمانی کاتای بسیج کشور با رقابت ۲۱ کاتارو از ۲۱ سپاه استانی بصورت مجازی برگزار شد که شهاب الدین جنایی از استان یزد در رده جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

وی با اشاره به مربیگری علی زباندان برای تیم هیات کاراته بسیج یزد، افزود: رقابت‌های مجازی قهرمانی کاتای بسیج کشور بمناسبت سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) از پنجم تا دهم آذرماه برگزار شد.

دبیر هیات کاراته استان یزد، گفت: در استان یزد بیش از چهار هزارو ۳۰۰ نفر در رشته ورزشی کاراته زیر نظر ۳۲۱ مربی مرد و ۲۱۶ مربی زن فعالیت دارند.

ملک ‌ثابت در پایان به محدود شدن فعالیت ورزشکاران کاراته با تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در استان اشاره‌ای کرد و افزود: باشگاه‌داران و مربیان کاراته در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، اشکذر، تفت، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم در تعطیلات بلندمدت کرونایی متحمل خسارات مالی زیادی شدند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول