اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

گام بلند سپاه پل­‌دختر در کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل­‌دخترگفت: 350 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و 220 میلیون ریا ل در قالب رزمایش مواسات و هم­‌دلی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

گام بلند سپاه پل­‌دختر در کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا

منصور کریمی‌فرد امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل­‌دختر اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته غذایی توزیع شده بین نیازمندان بیش از سه میلیون ریال می‌باشد که توسط سپاه ناحیه پل­‌دختر جمع آوری و از طریق پایگاه­‌های مقاومت توزیع شد.

وی افزود: نیازمندان مورد هدف پیش از این توسط پایگاه­‌های مقاومت سطح شهرستان شناسایی و سازماندهی شدند و اقلام جمع‌آوری شده در این مرحله از رزمایش مواسات و هم‌دلی در راستای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بین آنها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل­‌دختر گفت: در اجرای فرامین و لبیک به مقام معظم رهبری مبنی برکمک مومنانه و رزمایش هم­‌دلی اقدام‌هایی در راستای تسریع این کمک‌ها با هم­‌کاری خیران و گروه­‌های جهادی در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: سپاه ناحیه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال لوازم‌التحریر، 264 کارت هدیه به ارزش هر کارت پنج میلیون ریال، طبخ و توزیع 2 هزار و 500 بسته غذای گرم، 2 هزار بسته بهداشتی ، 25 جهیزیه و 20 هزار ماسک بین خانواده­‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرده است.

امام جمعه پل­‌دختر نیز در مراسم توزیع بسته‌های غذایی اظهار داشت: رزمایش مواسات وهم­‌دلی و کمک مومنانه لبیک به ندای مقام معظم رهبری در شرایط سخت و نفس‌گیر کرونا و برای کمک به کسانی است که به دلیل بیماری یا تعطیلی کسب و کار خود دچار مشکل معیشت شده و نیازمند کمک هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: با توجه به ریاست جدید ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان لرستان و محرومیت در پل­‌دختر نگاه به این شهرستان باید ویژه باشد.

حسن رضاییان فرماندار پل­‌دختر نیز در این مراسم با تقدیر از سپاه پاسداران در اجرای رزمایش کمک مومنانه گفت: این اقدام از سوی سپاه پاسداران در شرایط کرونا و محدودیت‌های مالی در رسیدگی به معیشت نیازمندان قابل تقدیر و موثر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول