اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: حمله ریاض و ابوظبی به یمن صهیونیستی بودن آنها را برملا کرد

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن در سخنانی بر صهیونیستی بودن امارات و عربستان سعودی در پی راه اندازی جنگ علیه مردم یمن تاکید کرد.

صنعاء: حمله ریاض و ابوظبی به یمن صهیونیستی بودن آنها را برملا کرد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن امروز (سه‌شنبه) در مراسمی که به مناسبت سالگرد استقلال یمن و بیرون راندن استعمار انگلیس از این کشور برگزار شد، سخنرانی کرد.

بر  اساس گزارش شبکه «المسیره»، وی گفت: ما از هر طرحی برای بیرون راندن اشغالگر جدید حمایت می‌کنیم، ما مسؤول آزادسازی هر وجب از خاک یمن هستیم و تا آزادسازی کامل آن آرام نمی‌گیریم.

وی افزود: فرض بر این است که جغرافیای امارات و عربستان سعودی کاملا عربی باشد اما حمله آنها به یمن، صهیونیستی بودن آن را برملا و توافق‌های عادی‌‌سازی روابط، آنها را رسوا کرد.

بن‌حبتور ادامه داد، توافق‌های ذلت‌بار عادی‌سازی روابط بر مواضعی تأکید کرد که یمن سالهاست در قبال ماهیت برخی کشورها در منطقه عربی اعلام کرده بود؛ کشورهایی که همزمان با تأسیس رژیم جعلی اسرائیل، ایجاد شده‌اند.

وی تصریح کرد، این کشورها فرودگاه صنعاء را به روی میلیون‌ها یمنی می‌بندند اما حریم هوایی خود را بر روی هواپیماهای صهیونیستی باز می‌کنند.

امارات و بحرین در نیمه سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و اخیرا خبر سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد این کشور منتشر شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول