اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نظارت کادر فنی شیمیدر قم بر عملکرد رقبای لیگ برتر بسکتبال

کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر قم پیش از شروع رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بر عملکرد رقبای هم‌گروه خود در دیدارهای معوقه این فصل نظارت می‌کند.

نظارت کادر فنی شیمیدر قم بر عملکرد رقبای لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم امسال به حضور مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی، احمد مازیستان مربی، دانیال تیماجی بدنساز، حسین قلی‌نژاد فیزیوتراپ، مهدی خیرخیز آنالیز و حسین جعفری به عنوان تدارکات وارد رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شده است.

این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ امسال جای دارد، گروهی که در آن تیم‌های نیروی زمینی تهران، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، آینده‌سازان تهران، ذوب‌آهن اصفهان، مهرام تهران و کوچین آمل حضور دارند و تیم‌ها در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای بهترین جایگاه پلی‌آف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده بسکتبال قم در مرحله نخست لیگ امسال دو مسابقه برگزار کرد که ابتدا با نتیجه 109 بر 67 تیم نیروی زمینی را برد و سپس به مصاف تیم آینده‌سازان تهران رفت و در پایان یک بازی کاملا برتر در شرایطی که اکثر مهره‌های اصلی خود را با صلاحدید کادر فنی استفاده نمی‌کرد، به برتری 107 بر 62 رسید.

بعد از این مسابقات لیگ برتر به دلیل تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در بازی‌های انتخابی کاپ آسیا 2021 به شکل موقت تعطیل شد و حالا فدراسیون بسکتبال برنامه جدیدی را اعلام کرده که بر اساس آن ابتدا بازی‌های معوقه لیگ برتر به انجام می‌رسد و بعد تیم‌ها بازی‌های هفته سوم خود را انجام می‌دهند.

بر این اساس رقبای شیمیدر قم روزهای 15 تا 19 آذر در دیدارهای معوقه فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند و مصطفی هاشمی سرمربی با تجربه تیم بسکتبال شیمیدر قم قطعا نظارت ویژه‌ای بر این بازی‌ها دارد تا آنالیز دقیقی از رقبا برای بازی‌های آتی به دست بیاورد.

کمیته داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال زمان دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال مردان را اعلام کرد و تیم‌های حاضر در گروه‌های دوگانه مرحله مقدماتی از روز شنبه 15 آذر ماه به مدت پنج روز تا 19 آذر در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که باید اول دی ماه به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود، با کسب دو پیروزی و چهار امتیاز در حال حاضر صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور است و تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز با عملکردی مشابه و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جای دارد اما تیم مطرح مهرام هنوز در این گروه به میدان نرفته است.

برنامه بازی‌ها:

شنبه  15 آذر:

ساعت 15: شورا و شهرداری قزوین – رعد پدافند هوایی مشهد

ساعت 18: آویژه صنعت پارسا مشهد – اکسون تهران

یکشنبه 16 آذر:

ساعت 15: اکسون تهران – رعد پدافند هوایی

ساعت 18: پالایش نفت آبادان – خانه بسکتبال خوزستان

دوشنبه 17 آذر:

ساعت 15: خانه بسکتبال خوزستان – شهرداری گرگان 

سه‌شنبه 18 آذر:

ساعت 15: نیروی زمینی – مهرام تهران

ساعت 18: شهرداری بندرعباس - جوانان2020 (کوچین)

چهارشنبه 19 آذر:

ساعت 15: مهرام تهران – آینده سازان تهران

ساعت 18: جوانان2020 (کوچین) - صنعت مس کرمان

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول