اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اجتماع دانشجویان در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه بندرانزلی

پیش از ظهر امروز عده‌ای از دانشجویان بسیجی و انقلابی شهرستان بندرانزلی در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه این شهرستان تجمع کردند و با شعارهای ضد استکباری این اقدام وحشیانه را محکوم کردند

اجتماع دانشجویان در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده در روز جمعه، مردم و دانشجویان آزادی‌خواه در سراسر کشور به پا خواستند و این اقدام جنایتکارانه را محکوم کردند.

پیش از ظهر امروز نیز عده‌ای از دانشجویان بسیجی و انقلابی شهرستان بندرانزلی در مقابل ساختمان دفتر اتباع وزارت خارجه این شهرستان تجمع کردند و با شعارهای ضد استکباری این اقدام وحشیانه را محکوم کردند و خواستار انتقامی سخت از بانیان این ترور و آمریکای غاصب و جنایتکار و رژیم صهیونیستی شدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

دانشجویان انقلابی در این تجمع ضد استکباری سازشگران و نفوذی‌های داخلی را نکوهش کردند و خواستار رسیدگی فوری به پرونده ترور این شهید هسته‌ای و فخر ایران شهید دکتر فخری زاده شدند.

 

در انتهای این مراسم، سید جواد احمدپور، دبیر شورای تبیین مواضع استان گیلان بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در پی شهادت شهید هسته‌ای دکتر محسن فخری زاده را قرائت کرد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ،  آل‌عمران﴿۱۶۹﴾

شهادت مزد کار کسانی است که در طول عمرشان به تکلیف الهی عمل کردند و خداوند در پایان، بهترین مرگ‌ها را نصیبشان کرد.

اکنون شهادت یکی دیگر از فرماندهانمان، این بار در عرصه علم و دانش قلبمان را غبار کرد. در کنار زخم‌های متعددی که از دشمن برداشته‌ایم داغ دانشمند شهیدمان شهید سردار محسن فخری زاده را اضافه می‌کنیم زخمی که قرار نیست ما را از پای بیندازد زیرا که مسیر انتقام از دشمن باید پرورش فخری زاده‌ها باشد.

آنان که این عمل وحشیانه را مرتکب شدند باید خوب بدانند عَلَمی که در دست شهید محسن فخری زاده بود روی زمین نخواهد ماند بلکه شور و توان جوانان این سرزمین را چند برابر می‌کند تا به هدف نهایی که همان خواسته شهیدمان بود برسند.

به دشمنان این نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم خود را آماده انتقام کنید زیرا خونی که به زمین ریختید قرار است ریشه نحستان را بخشکاند و این گفته ما نیست بلکه وعده خداوند است.

و اما از دیگر اثرات خون شهید آن است که در تاریکی مسیر چراغ هدایت می‌شود و راه حق را از باطل جدا می‌کند با این جنایت وحشیانه یک‌بار دیگر به ما ثابت شد دشمنانمان در فکر مذاکره‌اند یا به تعبیر مقام معظم رهبری دست پولادین با روکش مخملی به سویمان دراز کرده‌اند.

در شرایط فعلی تکلیفمان با این دشمنان قسم‌خورده مشخص است، اما چیزی که بیش‌ازپیش دلمان را به درد می‌آورد مزدورانی از داخل کشور است که با حقارت و بزدلی و حتی بعضاً خیانت حاضرند شهیدمان را سانسور رسانه‌ای کنند تا به مسیر خفت‌بار مذاکره با دشمنان قسم‌خورده این ملت ادامه دهند. آن‌هایی که برای همراه کردن افکار عمومی جهت مذاکره مجدد حاضرند کسی نگوید این شهید یک دانشمند هسته‌ای و از افراد تأثیرگذار علمی کشور در زمینه‌های مختلف و حتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بوده است.
 جنس این افراد سالیان است که دیگر بوی انقلاب نمی‌دهد و به‌زودی زود باید منتظر آن باشیم که در زباله‌دان انقلاب اسلامی جا خوش کنند.

ما دانشجویان بسیجی استان گیلان به خون پاک این شهید سوگند می‌خوریم آن‌قدر این کشور و انقلاب را به رشد و تعالی در عرصه‌های علمی برسانیم که دشمن فکر نکند اگر یکی از ما را بزند مانع پیشرفت این کشور و ادامه این مسیر می‌شود. به لطف خداوند قرار است از خون پاک این شهید هزاران هزار محسن فخری زاده‌ها بروید تا خاری در چشم دشمنان باشند.

 و در آخر این داغ بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران‌زمین تسلیت عرض می‌کنیم از خداوند متعال می‌خواهیم ما را برای ادامه دادن راه این شهدا ثابت‌قدم و برای عبور از مشکلات یاری بفرمایید.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول