اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

پنجشنبه‌ای سرنوشت‌‌ساز برای ورزش یزد

بسته پیشنهادی پروتکل بازگشایی باشگاه‌های ورزشی یزد روی میز ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا قرار گرفت.

پنجشنبه‌ای سرنوشت‌‌ساز برای ورزش یزد

سید احمد هاشمی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تهیه پروتکلی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: در این بسته پیشنهادی، باشگاه‌های ورزشی باتوجه به رشته‌های ورزشی در سه گروه بی خطر (درفضای بازوهوای آزاد)، کم خطر (ورزش‌های بدون برخورد) و پرخطر (ورزش‌های آبی سرپوشیده و پربرخورد) قرار گرفته‌اند.

وی‌ افزود: این پروتکل در نشست آتی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در روز پنجشنبه سیزدهم آذرماه برای تصویب و اجرایی شدن به رأی گذاشته خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، درخصوص احتمال موفقیت و جامع بودن پروتکل پیشنهادی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان یزد برای باشگاه‌های ورزشی، گفت: این پروتکل حاصل نشست‌های تخصصی با هیات‌های ورزشی استان یزد و همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد است و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده این پروتکل به تایید اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا برسد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: آمار دقیقی از خسارات مالی کرونا به ورزش استان یزد از ابتدای همه‌گیری این ویروس تاکنون در دست نیست اما به استناد آمار و جمع‌بندی‌های انجام شده تنها در سه ماهه ابتدای سال جاری ورزش استان یزد بیش از ۸۱ میلیارد تومان از کرونا محتمل خسارت شده است.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول