اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۵۵۰ تیم در طرح «شهید سلیمانی» در کرمانشاه فعالیت می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۳۹۵ تیم حمایتی و ۱۶۰ تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای کنترل کرونا، در استان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

۵۵۰ تیم در طرح «شهید سلیمانی» در  کرمانشاه فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان که امروز در سالن جلسات شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در طرح قاسم سلیمانی فرمانداران حوزه‌های سپاه و مراکز بهداشت برای دریافت آمار و محل سکونت مبتلایان به صورت روزانه با هم در ارتباط هستند.

وی گفت: در راستای دستیابی به اهداف قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان تا کنون در شهر کرمانشاه ۲۰۰ تیم حمایتی و ۶۵ تیم نظارتی راه‌اندازی شده که تعداد تیم‌های نظارتی براساس نیاز دانشگاه علوم پزشکی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این تیم‌ها آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند، افزود: در مجموع در سطح استان ۳۹۵ تیم حمایتی و ۱۵۰ تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات کنترلی و نظارتی برای مقابله با بیماری کرونا، بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۲۵۰ هزار تومان در بین قشر نیازمند جامعه با اولویت حاشیه شهر‌ها توسط تیم‌های حمایتی توزیع شده است.

ریحانی با تاکید بر اینکه حضور تیم‌های حمایتی در درب منازل مردم موجب اعتمادسازی در بین آن‌ها از لحاظ امنیت روانی شده است، بیان کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی آخرین طرح قابل قبول برای کاهش تعداد ورودی بیماران مبتلا به بیمارستان‌ها است، لذا همه باید برای به سرانجام رساندن اهداف این طرح تلاش کنند.

وی از راه اندازی ۲ مرکز قرنطینه در شهر کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: این مراکز در اکثر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول