اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پیروزی از دست شاگردان نویدکیا رفت/ برتری‌های شکننده کار دست سپاهان داد

تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی دست پیدا کردند.

پیروزی از دست شاگردان نویدکیا رفت/ برتری‌های شکننده کار دست سپاهان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:20 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان سایپا تهران بود.

بازی از همان دقایق ابتدایی پرهیجان و هجومی از سوی هر 2 تیم آغاز شد و بعد از یک موقعیت برای سایپا این شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان بودند که موفق شدند خیلی زود دروازه سایپا را باز کنند.

در ادامه نیمه دوم توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان سپاهان بود و طلایی‌پوشان برای رسیدن به گل بعدی حملات متعددی را انجام دادند اما در گلزنی ناموفق بودند؛ در مقابل سایپا بیشتر به دنبال حفاظت از دروازه خودی و استفاده از ضدحملات بود؛ نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم را بازیکنان سایپا بهتر شروع کردند و برای جبران گل خورده بر شدت حملات خود افزودند اما دفاع خوب هر 2 تیم مانع از ایجاد موقعیت‌های خطرناک گلزنی شد؛ در دقایق میانی نیمه دوم سرمربیان چند تعویض برای تغییر تاکتیک تیم خود انجام دادند.

در ادامه نیمه دوم و در یک ضربه کرنر تیم سایپا به گل تساوی دست پیدا کرد؛ بعد از گل تساوی سایپا طلایی‌پوشان یک‌پارچه حمله شدند اما موفق به گلزنی نشدند و بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سپاهان 7 امتیازی شد.

داور: حسین زیاری

کمک‌داوران: علی‌رضا مرادی، امید افخمی و ابوالفضل گرجی

کارت زرد: حسین مالکی دقیقه 27 از سایپا - محمد کریمی دقیقه 43 از سپاهان

کارت قرمز: -

گل: سجاد شهباززاده دقیقه 5 برای سپاهان - مجید علیاری دقیقه 83 برای سایپا

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمدکریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی (مهدی کیانی)، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی (دانیال اسماعیلی‌فر) و سجاد شهباززاده (روح‌الله باقری)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب سایپا تهران:

محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، رضا جعفری، حسین ماهینی، حسین مالکی (حسین کامیاب)، محمدرضا سلیمانی (مجید علیاری)، سید‌ابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی و محمد‌صادق بارانی (مهیار جباری)

سرمربی: ابراهیم صادقی

اتفاقات بازی:

- دقیقه 2

محسن مسلمان پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و ضربه خطرناک این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان به زیبایی راهی کرنر کرد.

- دقیقه 5

پاس در عمق زیبای بازیکن سپاهان در بین مدافعان سایپا به سجاد شهباززاده رسید و شهباززاده نیز با یک ضربه چیپ موفق شد نخستین گل سپاهان در این دیدار را به ثمر برساند.

- دقیقه 17

سیدمحمدرضا حسینی روی یک حرکت تیمی در محوطه جریمه سایپا صاحب موقعیت شد و ضربه فنی این بازیکن را دروازه‌بان سایپا با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

- دقیقه 41

ضربه پرقدرت جلال‌الدین علی‌محمدی از پشت محوطه جریمه سایپا با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه سایپا به بیرون رفت.

- دقیقه 68

ارسال بازیکن سایپا در نقطه کور محوطه جریمه سپاهان به حسین ماهینی رسید که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 83

کرنر سایپا را محسن مسلمان روی دروازه سپاهان ارسال کرد و مجید علیاری بدون مزاحمت با یک ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد.

- دقیقه 90

پاس خوب نورافکن در دهانه دروازه سایپا به روح‌الله باقری رسید و ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول