اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد

سرپرست سازمان بازآفرینی شهری شهرکرد گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال۹۷ به عنوان شهر نمد شناخته شد، اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را در دستور کار قرار دادیم.

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد

اکبر شاهوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص روند پروژه‌های زیباسازی در برخی از محله‌های شهرکرد، گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال۹۷ به عنوان شهر نمد شناخته شد، شهرداری اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را رسالت خود دانست. 

سرپرست سازمان عمرانی بازآفرینی شهری شهرکرد ادامه داد: برای این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان از طریق سازمان و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از طریق سیما منظر شهری تامین اعتبار شد و سه ماه است که این طرح آغاز شده و تاکنون ۶۰ الی ۷۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاهوردی تصریح کرد: پروژه زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد نیز از سال‌ها پیش آغاز شده و بخشی از بازآفرینی توسط راه‌وشهرسازی انجام شد اما مابقی پروژه به علت کمبود اعتبار راکد ماند که وظیفه خود دانستیم این طرح را نیز به پایان برسانیم.

وی افزود: قرارداد ادامه فعالیت زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد با ۸۰۰ میلیون اعتبار بسته شد و تا عید نوروز امسال نیز به پایان خواهد رسید.

سرپرست سازمان عمرانی بازآفرینی شهری شهرکرد در خصوص سقاخانه نیز اظهار کرد: به منظور دفع آب‌های سطحی پروژه بازآفرینی با اعتبارات دولتی آغاز و در دستور کار قرار گرفت که ۵۰۰ میلیون اعتبار برای این کار اختصاص داده شد.

شاهوردی در پایان در خصوص پیاده راه خواجه‌نصیر تصریح کرد: این پروژه با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید و کار کف‌سازی این پیاده‌راه از میدان فردوسی تا ضلع شمالی میدان انقلاب که بافت فرسوده‌ای داشت بازآفرینی شد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول