اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: از سازمان لیگ و انتخاب داوران جوان گلایه دارم/ مساوی را به سایپا تبریک می‌گویم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:. از سازمان لیگ گلایه داریم بخاطر بارش برف بازی ما به تعویق افتاد اگر این بازی یک روز به تعویق می‌افتاد به جایی برنمی‌خورد.

حسینی: از سازمان لیگ و انتخاب داوران جوان گلایه دارم/ مساوی را به سایپا تبریک می‌گویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا حسینی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سایپا اظهار داشت: نیمه اول کامل دست ما بود و یک گل زدیم و می‌توانستیم 4-5 گل دیگر هم بزنیم اما در تبدیل کردن فرصت ها به گل خوب عمل نکردیم. در نیمه دوم بازی پایاپای شد و طبیعی بود. ما چند روز پیش بازی کرده بودیم. سایپا هم روی یک کرنر گل زد و این مساوی را به سایپا تبریک می گویم خیلی خوشحال بودند. در بازی‌های آینده ان شالله جبران می‌کنیم.

وی در مورد اینکه سپاهان چه زمانی به تیم ایده آل تبدیل خواهد شد گفت: رفته رفته شرایط خوب را به دست می آوریم و امروز هم خوب بازی کردیم. تیم آرام آرام بهتر می‌شود و فقط در تبدیل کردن گل‌ها خوب عمل نکردیم. از سازمان لیگ گلایه داریم بخاطر بارش برف بازی ما به تعویق افتاد اگر این بازی یک روز به تعویق می‌افتاد به جایی برنمی‌خورد و لی اگر تیم‌های دیگر بودند این کار را برایشان انجام می‌دادند. 

حسینی با اشاره به قضاوت داوران جوان برای تیم سپاهان  تصریح کرد: همه داوران زحمت می‌کشند در این چهار هفته در دو هفته داوران جوان برای ما  سوت زدند اما چرا داوران جوان فقط برای سپاهان سوت می‌زنند.

وی افزود: اگر این مسایل رعایت شود بهتر خواهد شد. این پیشنهاد و گلایه من است، هر طور آنها تصمیم بگیرند. داور امروز خوب قضاوت کرد و نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما بهتر است داوران جوان در تیم‌های متوسط استفاده شود. همه تیم‌ها قابل احترام هستند اما بهتر است بازی‌های آسان‌تر را به آنها بدهند اما این گلایه را هم من دارم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول