اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اعلام دلیل جدایی مسلمان از سپاهان تا بی‌اطلاعی نویدکیا از آتش‌بازی

بازیکنان و اعضای کادرفنی دوتیم سپاهان و سایپا پس از پایان بازی این دوتیم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شدند

اعلام دلیل جدایی مسلمان از سپاهان تا بی‌اطلاعی نویدکیا از آتش‌بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا پس از تساوی خانگی سپاهان مقابل سایپا اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت بازی کردیم. در نیمه اول خوب بودیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم گل هم زدیم اگر از موقعیت‌های دیگرمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم ولی نیمه دوم واقعاً نیمه متفاوتی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد:  شاید فقط در 5-6 دقیقه اول این نیمه خوب بودیم و بعد سایپا بازی را در دست گرفت. بهتر از ما توپ را در زمین می‌چرخاندند و سعی می‌کردند موقعیت‌سازی کنند خیلی نمی‌توانستند موقعیت‌های خاص ایجاد کنند ولی نبض بازی دست‌شان بود و ما بیشتر می‌دویدیم که از آنها توپ بگیریم.

وی در مورد اینکه با توجه به تعویق یک‌روزه بازی مقابل تراکتور درخواستی برای تعویض بازی امروز مقابل سایپا به سازمان لیگ ارائه شده است، گفت: درخواستی ندادیم چون بازی هفته بعد را باید به مسجدسلیمان برویم بازی کنیم. ترجیح دادیم چون در خانه هستیم این بازی را سه روزه انجام بدهیم و بازی بعدی را چهار روزه برگزار کنیم.

نویدکیا در خصوص آتش‌بازی و نورافشانی  در دقیقه 4 مسابقه به مناسبت تولدش که توسط باشگاه و کمیته مشوقین سپاهان انجام شد، اظهار داشت:‌ خیلی از آنها ممنون هستم حس خوبی است ولی اینها مسؤولیت من را سنگین‌تر می‌کند که شرایط تیم را بهتر مهیا کنم و بیشتر کمک کنم. ولی در جریان همان اتفاق دقیقه 4 هم نبودم. اتفاقی بود خیلی از آنها ممنون هستم و امیدوارم بتوانم در کل به تیمم کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چه زمانی این تیم به ایده‌آل مدنظرش می‌رسد، عنوان کرد: از لحاظ نوع بازی از بازیکنانم راضی هستم، نه نیمه دوم این بازی ولی در کل دو بازی گذشته و نیمه اول بازی مقابل سایپا خیلی خوب بود. آنطور که من دلم می‌خواهد بازی می‌کنند فقط اگر بتوانیم در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم فکر می‌کنم تیم شرایط خیلی خوبی پیدا می‌کند.

از سازمان لیگ و انتخاب داوران جوان گلایه دارم

محمدرضا حسینی نیز بعد از تساوی یک بر یک مقابل سایپا اظهار داشت: نیمه اول کامل دست ما بود و یک گل زدیم و می‌توانستیم 4-5 گل دیگر هم بزنیم اما در تبدیل کردن فرصت ها به گل خوب عمل نکردیم. در نیمه دوم بازی پایاپای شد و طبیعی بود. ما چند روز پیش بازی کرده بودیم. سایپا هم روی یک کرنر گل زد و این مساوی را به سایپا تبریک می گویم خیلی خوشحال بودند. در بازی‌های آینده ان شالله جبران می‌کنیم.

بازیکن سپاهان در مورد اینکه سپاهان چه زمانی به تیم ایده آل تبدیل خواهد شد گفت: رفته رفته شرایط خوب را به دست می آوریم و امروز هم خوب بازی کردیم. تیم آرام آرام بهتر می‌شود و فقط در تبدیل کردن گل‌ها خوب عمل نکردیم. از سازمان لیگ گلایه داریم بخاطر بارش برف بازی ما به تعویق افتاد اگر این بازی یک روز به تعویق می‌افتاد به جایی برنمی‌خورد و لی اگر تیم‌های دیگر بودند این کار را برایشان انجام می‌دادند. 

وی با اشاره به قضاوت داوران جوان برای تیم سپاهان  تصریح کرد: همه داوران زحمت می‌کشند در این چهار هفته در دو هفته داوران جوان برای ما  سوت زدند اما چرا داوران جوان فقط برای سپاهان سوت می‌زنند.

حسینی افزود: اگر این مسایل رعایت شود بهتر خواهد شد. این پیشنهاد و گلایه من است، هر طور آنها تصمیم بگیرند. داور امروز خوب قضاوت کرد و نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما بهتر است داوران جوان در تیم‌های متوسط استفاده شود. همه تیم‌ها قابل احترام هستند اما بهتر است بازی‌های آسان‌تر را به آنها بدهند اما این گلایه را هم من دارم.

صحبت‌های نویدکیا به من یعنی غیر مستقیم از سپاهان برو

محسن مسلمان نیز بعد از تساوی سپاهان و سایپا اظهار داشت: بازی سختی داشتیم، سپاهان تیمی قدرتمند است که همیشه برای قهرمانی در مسابقات شرکت می‌کند. ما هم 3 هفته خیلی خوب داشتیم و آمده بودیم که نتیجه بگیریم.

وی افزود: در شروع بازی نارنجک بازی ها تمرکز تیم ما را به هم ریخت و فکر کردیم جنگ شده است. تا به خودمان آمدیم گل خوردیم چون تمرکز نداشتیم ولی در نیمه دوم سپاهان هیچ کاری نتوانست انجام دهد و باید بازی را می‌بردیم ولی خدا را شکر توانستیم مساوی کنیم.

هافبک سایپا در خصوص بازی مقابل تیم سابق خود گفت: هر بازیکنی مقابل تیم سابقش انگیزه های خاص خودش را دارد، البته من خاطرات خوبی از اینجا دارم چون دوستان خیلی خوبی در اصفهان دارم. مسؤولان باشگاه هم خیلی به من لطف داشتند ولی فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

مسلمان در خصوص دلایل جدایی اش از سپاهان گفت: آقای نویدکیا به من گفت دوست دارم در سپاهان بمانی ولی شاید بازی به تو کم برسد. هر منطقی با این حرف می‌گوید که غیر مستقیم از سپاهان برود. من هم با باشگاه صحبت کردم و بدون هیچ مشکلی جدا شدم و خدا را شکر که به سایپا آمدم.

وی در واکنش به این مساله که فرق این فصل با 2 فصل پیش در این مساله بود که به او گفتند کم بازی می‌کنی عنوان کرد: شرایط تیم ما در آن مقطع این بود که من بازی نکنم چون این خواسته قلعه نویی بود. با آمدن آقای نویدکیا فکر می‌کردم شرایط من خیلی بهتر شود ولی در نهایت ماجرا منجر به عدم همکاری ما شد. من برای تیم سپاهان در طول فصل آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول