اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

منصوریان: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم و تمام تلاش‌مان این است که با بازی منطقی و هوشمندانه شرایط را طوری رقم بزنیم که با حداکثر امتیاز رفسنجان را ترک کنیم.

منصوریان: نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار فردای تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: تیم صنعت مس سال اول است که لیگ را تجربه می‌کند. تقریبا ما به نوع بازی و سرمربی تیم آشنایی کامل داریم و تیم خیلی خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: طبق آنالیزی که کردیم مس رفسنجان تیمی‌ست که فوتبال بازی می‌کند و شجاعت فوتبال بازی‌کردن دارد ما هم با توجه به اینکه در بازی‌های قبل‌مان به امتیازات لازم نرسیدیم، نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا داریم و تمام تلاش‌مان این است که با بازی منطقی و هوشمندانه شرایط را طوری رقم بزنیم که با حداکثر امتیاز رفسنجان را ترک کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم در بازی اول دو امتیازمان به واسطه اشتباه داور از دست‌مان پرید و همچنان مدعی هستیم کمیته داوران دو امتیاز به ما بدهکار است، اما در کل با تمام احترام به تیم داوری نگاه می‌کنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: من همچنان بر صحبت خودم هستم. هنوز ندیدم کسی از صحبت‌های من اعلام حمایت و رضایت کند. از هم‌‌تیمی‌های سابق و مدیران باشگاه‌ها خواهش می‌کنم و از نبی دبیرکل فدراسیون و بهاروند رئیس موقت فدراسیون خواهش می‌کنم قرارداد حرفه‌ای با بخش داوری بسته شود. نمی‌شود داور بازی برای هر بازی یک تا یک و نیم میلیون تومان بگیرد اما مربی و فوتبالیست بالای میلیارد بگیرندعدم توازن کافی به حوزه داوری لطمه می‌زند اکثریت داوران ما دوشغله و سه شغله هستند.

منصوریان اظهار کرد: اگر در داوری‌مان در لیگ‌ها شایسته‌سالاری نباشد و قرارداد حرفه‌ای نباشد، به مرور به قدری آسیب خواهیم دید که داوران هیچ علاقه‌ای به دواری پیدا نخواهند کرد و جوانان هیچ علاقه‌ای در داوری در خود نمی‌بینند.

وی نسبت به داور فردا گفت: تارخ داور جوان و با تجربه‌ای است با توجه به شناختی که از روی نیمکت مس رفسنجان و نیمکت خودمان داریم دو نیکمت را طوری دیدم که اجازه می‌دهند داور، داوری کند و مثل بعضی شهرها حمله به داور نمی‌کنند.

منصوریان همچنین در خصوص شرایط بازیکنان تراکتور  گفت: تیکدری و مسلمی‌پور را به‌دلیل کرونا همراه نداریم و خانزاد و خرم‌حسینی هم به‌دلیل مصدومیت در مازندران تیم را همراهی نمی‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره زمین چمن مصنوعی مس رفسنجان بیان داشت: زمین چمن در مقابل صنعت مس مانند نخودفرنگی جلوی هندوانه یا توپ بسکتبال است مس رفسنجان می‌توانست با سرمایه‌گذاری باشگاه صاحب بهترین چمن طبیعی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فردا بازی سختی خواهیم داشت، بیان کرد: مس رفسنجان را تیم خوبی دیدم و قطع به یقین تیمی است که در لیگ برتر می‌ماند.

منصوریان متذکر شد: مسعود شجاعی فردا صبح به ما اضافه می‌شود.

انتهای پیام/80016/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول