اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقام هوشمندانه موجب بازدارندگی بالا خواهد بود

اصل موضوع با گذشت زمان متوجه شکل و شیوه انتقام جمهوری اسلامی در ما به ازای ترور این دانشمند برجسته‌ کشورمان و معاون وزیر دفاع است.

انتقام هوشمندانه موجب بازدارندگی بالا خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن عباسی فعال رسانه‌ای هرمزگان در یادداشتی به بیان اهمیت انتقام هوشمندانه از عاملان و بانیان ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان برای ایجاد بازدارندگی فعال در این زمینه پرداخته است.

پس از وقوع اقدام تروریستی اخیر، عمده نگاه‌ها متوجه نوع و شکل انجام ترور و ماهیت تروریست‌های عامل این جنایت شده است و کمتر به نقش و اهمیت انجام اقدامی انتقام جویانه بر علیه بانیان این اقدام مزورانه پرداخته شده است.

برخی نیز با استفاده از این خلاء، درصدد آن هستند که نام شهید بزرگوار فخری‌زاده را از لیست دانشمندان برجسته هسته‌ای کشورمان حذف کرده تا این ترور را بی‌ارتبا با موضوعات هسته‌ای و مذاکرات پس و پیش آن جلوه دهند اما شواهد متقن و مشخصی که به تدریج از عملکرد این شهید بزرگوار و تلاش‌های وی در این عرصه و توفیقات کشورمان در این حوزه منتشر می‌شود، به تدریج سبب رسوایی آنانی خواهد بود که در ساعات اولیه این اتفاق، با وقاحت از تعابیر دیگری برای این شهید بهره جستند و نخواستند از او به عنوان دانشمند هسته‌ای یاد کنند.

اصل موضوع با گذشت زمان متوجه شکل و شیوه انتقام جمهوری اسلامی در ما به ازای ترور این دانشمند برجسته‌ کشورمان و معاون وزیر دفاع است.

هرگونه مماشات در برابر عاملان این جنایت تروریستی که اتفاقا در نوع انجام و شکل آن نیز تفاوت‌های آشکاری با دیگر اشکال اقدامات تروریستی دهه‌های اخیر داشته، بیانگر آن است که باید شکل و شیوه انتقام‌جویی ما از خون این شهید بزرگوار نیز متمایز با دیگر اشکال انتقام سخت ما باشد.

انتقام سختی که با شهادت حاج قاسم سلیمانی انتظار آن را داشتیم، اگر چه با موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکایی‌ها در عین‌الاسد عراق اندکی التیام یافت اما ضربه هوشمندانه ما به عاملان و پشت پرده این دو اقدام کثیف تروریستی می‌تواند در یک ظرف انجام گرفته و سبب تقویت توان بازدارندگی کشور ما شود.

حتی به جرات می‌توان گفت نوع واکنش ما در قبال این جنایت تروریستی در رفتار دولت آینده آمریکا نیز موثر خواهد بود و دموکرات‌های برآمده از انتخابات اخیر آمریکا نیز باید بدانند که دوره کوتاه آمدن ملت ایران در برابر جنایات آنان گذشته و ما پاسخ سختی به هرگونه تجاوزگری آنان خواهیم داد.

بیم صهیونیست‌ها از نوع واکنش ما نیز آنان را به سکوتی خفت‌وار فروبرده است که نشانه واهمه عمیق آنان از نوع واکنش ما است.

حرکت امروز مجلس شورای اسلامی در بستن مدخل‌های جاسوسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در قالب نظارت‌های فراپادمانی و فرابرجامی صورت می‌گیرد، آغاز راه خوبی است که باید با تصمیمات آتی تکمیل‌تر شود.


انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول