اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کمک به 15 هزار سالمند در مرحله سوم رزمایش همدلی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه دیدان همدل کمک‌ها تخصصی‌تر خواهد شد، گفت: در همین راستا به 15 هزار سالمند خدمت‌رسانی خواهد شد.

کمک به 15 هزار سالمند در مرحله سوم رزمایش همدلی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از مردم شریف، خیر و نیکوکار استان در همراهی و همدلی مراحل اول و دوم رزمایش کمک مؤمنانه اظهار داشت: در مرحله اول و دوم رزمایش ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه ۱۵۰ درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده محقق شد و امیدواریم در مرحله سوم رزمایش نیز همانند دو مرحله قبل شاهد مشارکت فعال هم استانی‌های نیکوکار باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه دیدان همدل کمک‌ها تخصصی‌تر شده و سعی خواهد شد باهم افزایی و مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان، مشکلات سالمندان، بیماران خاص و صعب‌العلاج، تبلت و گوشی هوشمند دانش‌آموزان و دانشجویان، جهیزیه و کمک هزینه ازدواج مددجویان مورد حمایت استان رفع شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر15 هزار و 500 خانوار سالمند مورد حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد در زمینه‌های کمک معیشت، بهداشتی و درمانی، مسکن، کمک هزینه ازدواج فرزندان، کمک هزینه نگهداری، خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای نحوه مدیریت دوران سالمندی بهره‌مند هستند.

صفری با قدردانی از مشارکت خوب و همراهی مستمر آحاد مردم استان در برنامه‌ها و  فعالیت‌های این نهاد، به‌ ویژه در مراحل اول و دوم کمک‌های مؤمنانه یادآور شد: مرحله سوم رزمایش ایران همدل تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم  سلیمانی از اول آذرماه تا سالروز شهادت سردار دل‌ها، هم‌زمان با سراسر کشور  در استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یکی از ضروریات خانواده‌های نیازمند، تهیه سیستم‌های هوشمند برای تحصیل دانش‌آموزان است، با دعوت سازمان‌ها و موسسات نیکوکاری به هم‌افزایی برای تهیه تبلت مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند استان هستیم، اضافه کرد: البته پیش از این 280 دستگاه تب لت و گوشی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی همچنین در ارتباط با تهیه جهیزیه نیازمندان نیز گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، کمک به امر ازدواج را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است، که طی این مدت ۲۸ هزار سری جهیزیه در این استان به ارزش ۳۰ میلیارد تومان توزیع شده است.

صفری خاطرنشان کرد: همراه با توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه در مجموع امسال ۲۰۲ سری جهیزیه در زنجان توزیع می‌شود که بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای این جهیزیه‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول