اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جریمه 240 میلیارد ریالی متخلفان در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه 240 میلیارد ریالی متخلفان در زنجان خبر داد.

جریمه 240 میلیارد ریالی متخلفان در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با دریافت گزارشی در مورد کشف محموله سیگار،  پرونده با موضوع قاچاق در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: پس از قطعیت حکم و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط کرونایی و امکان احتکار بازرسی‌های نظارتی توسط تعزیرات با جدیت در حال انجام است، گفت: در همین راستا امسال 2 هزار و 685 بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

ممیزی با اشاره به افزایش 7 درصدی پرونده‌های تشکیل شده در این بخش گفت: میزان جریمه متخلفان واحدهای صنفی نیز 240 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گرانفروشی را بیشترین تخلفات صنفی در سال جاری اعلام کرد و افزود: عدم صدور فاکتور نیز از دیگر تخلفات صنفی است که واحدها مرتکب شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش بازرسی از واحدهای مختلف بیان کرد: طبق مقایسه با سال قبل، تخلفات بهداشتی هم بیشتر شده است.

ممیزی گزارشات شهروندان را یکی از راهکارهای مقابله با تخلفات اعلام کرد و از آنها خواست هرگونه احتکار یا تخلف را به سامانه 124 گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بحث قاچاق کالا و مقابله با احتکار است، افزود: عملکرد شعب تاثیر بسیار زیادی در روند اجرای احکام صادره و کاهش قاچاق کالا خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق و متخلفان جدی بوده و در اسرع وقت پرونده‌‎های مربوطه را در این زمینه رسیدگی می‌کند.

ممیزی از افزایش قاچاق کالا در زنجان طی هشت ماه امسال نسبت  به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: طی هشت ماه امسال ۵۳۳ فقره پرونده قاچاق کالا تشکیل و از این تعداد ۵۱۹ پرونده مختومه شده است که بیشترین آن هم مربوط به سیگار و البسه بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول