اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم استقرار سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم استقرار سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان تأکید کرد.

لزوم استقرار سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان

به گزارش خبرگزاری فارس  از تبریز، احمد موقری در نشست بررسی امکان ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات ارتباط صوتی و تصویری در معدن طلای اندریان با اشاره به لزوم نظارت بر روند کار معدن از جمله بهره‌برداری خارج از روال معمول، بر استقرار سامانه پایش تصویری آنلاین در آن معدن تأکید کرد.

در ادامه معاون اداره‌کل ارتباطات زیر ساخت و فناوری اطلاعات استان از ایجاد سایت مخابراتی در دو روستای آستارگان و عظیم‌آباد خبر داد که با اتمام آن مشکلات اینترنتی منطقه حل شده و این دو سایت می‌توانند کاملا محل معدن را نیز پوشش بدهند.

در پایان پس از جمع‌بندی مطالب مقرر شد، شرکت مخابرات استان کمیت و کیفیت وجود زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری آنلاین در محل معدن اندریان و آمادگی یا عدم آمادگی شرکت مخابرات را برای شروع عملیات اجرایی، اعلام و پس از وصول آن مراتب به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منعکس شود تا سازمان صمت در اجرای مصوبات جلسه 99/8/28 مبنی بر ایجاد سیستم پایش تصویری آنلاین در محل معدن برای نظارت مستمر ضمن هماهنگی با شرکت مخابرات استان، برابر مقررات و دستورالعمل‌ها و قرارداد فی‌مابین، ظرف مدت یک ماه شرکت پیمانکار را ملزم به ایجاد بستر و ساختار لازم برای تبادل اطلاعات نماید.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول