اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: من استعفا نمی‌دهم / رئال روزهای بدتر از این را هم گذرانده

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختاردونتسک و برخی زمزمه‌ها مبنی بر اخراج او صراحتا اعلام کرد: به قدرت و توانایی‌هایم اعتماد دارم.

زیدان: من استعفا نمی‌دهم / رئال روزهای بدتر از این را هم گذرانده

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، رئال در کیف مقابل شاختار شکست ۲ بر صفر را تجربه کرد تا صعودش به مرحله بعد سخت شود. 

البته برد سخت و جنجالی اینتر مقابل مونشن گلادباخ در بازی بعدی کمک زیادی به رئال مادرید کرد و این تیم تنها به برد مقابل نماینده آلمان در هفته آتی نیاز دارد. 

زیدان در نشست خبری پس از بازی با شاختاردونتسک اظهار  داشت: ما زمان‌های حساسی را پیش تر از تجربه کردیم و همواره به مانند یک تیم بودیم. اکنون در روند نتیجه گیری بد خود هستیم.

وی ادامه داد: من هیچ وقت کنار نمی‌کشم و استعفا نمی‌دهم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و می‌توانستیم با زدن گل روند بازی را تغییر دهیم اما وقتی در نیمه دوم گل دریافت کردیم همه چیز ما تحت تاثیر قرار گرفت.

سرمربی رئال مادرید اظهار داشت: من به توانایی و قدرتم اعتقاد دارم. روز دیگری در لالیگا ما خوب نبودیم و باختیم ولی امروز خوب بودیم. باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم چون این فوتبال است. باید به بازی بعدی خود بیاندیشیم. ما امروز سزاوار شکست مقابل شاختار نبودیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول