اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

باید افراد دارای صلاحیت امکان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشند

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: باید سریعا چند ماده باقی مانده از قانون انتخابات ریاست جمهوری را اصلاح کرده و نحوه ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت نامزدها را در نظر بگیریم و کاری کنیم که افراد دارای صلاحیت امکان ثبت نام داشته باشد.

باید افراد دارای صلاحیت امکان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشته باشند

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه 12 آذر ماه 99) بعد از درخواست تعدادی از نمایندگان برای در نظر گرفتن اولویت جهت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و در موافقت با آن اظهار داشت: مجلس در طول 6 ماه فعالیت خود کارهای بزرگی انجام داده است، این در حالی است که 2 تا 3 ماه از این زمان منتظر شکل گیری کمیسیون‌ها، مجامع و ناظرین بودیم و عملا در 3 ماه کارهای بزرگی مانند قوانین تأمین کالاهای اساسی، اعطای قیر رایگان، مالیات بر خانه های خالی و لغو تحریم‌ها مصوب کرده‌ایم که همگی آنها در راستای معیشت مردم بوده است.

وی افزود: مجلس از نظر سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مسؤولیت دارد، این در حالی است که در انتخابات ریاست جمهوری چند هزار نفر ثبت نام می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و در نهایت 4 نفر تأیید صلاحیت می‌شوند به همین دلیل باید مجلس اقدام عملی کرده و با سیاست‌گذاری و تعیین روش صحیح کاری کنیم که افراد قوی ثبت نام کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: باید سریعا چند ماده قانون انتخابات ریاست جمهوری را اصلاح کرده و نحوه ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در نظر بگیریم و کاری کنیم که افراد دارای صلاحیت امکان ثبت نام داشته باشد.

وی افزود: ساختار بودجه ماه‌هاست که توسط کمیسیون برنامه در حال رسیدگی است که این موضوع هم در  راستای معیشت مردم است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول