اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتقاد از عدم ارجاع طرح اصلاحی انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون اصل 90

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از اینکه طرح اصلاح انتخابات ریاست جمهوری به این کمیسیون ارجاع نشده انتقاد کرد و گفت: حداقل کار ممکن ارجاع آن به این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی بود که انجام نشده است.

انتقاد از عدم ارجاع طرح اصلاحی انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون اصل 90

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه 12 آذر ماه 99) در جلسه علنی و در تذکری اظهار داشت: یکی از وظایف هیأت رئیسه در باره ارجاع طرح‌ها و لوایح است که رئیس مجلس این کار را انجام می‌دهد و موظف است که طرح‌ها و لوایح را به کمیسیون‌ها به عنوان کمیسیون اصلی و یا کمیسیون فرعی ارسال کند.

وی گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون شوراها به  عنوان کمیسیون اصلی و به کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: بخشی از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مربوط به کمیسیون اصل نود مجلس است و در قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس وظایف روشن و شفافی در مورد کمیسیون اصل نود تعیین شده است.

در باره ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری حداقل کار ممکن ارجاع آن به کمیسیون اصل نود به عنوان کمیسیون فرعی می‌بایست انجام می‌شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس  تصریح کرد: متأسفانه شاهد بزن در رو در رمورد ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: در باره ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری سؤال کردم که آیا این کار توسط رئیس مجلس صورت گرفته است که به من پاسخ دادند نایب رئیس مجلس در زمینه ارجاع این طرح به کمیسیون‌ها نقش داشته است. در حالی که او بایستی دقت بیشتری را برای این کار صرف می‌کرد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول