اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتوبوس اسرائیلی ده‌ها کارگر فلسطینی را زیر گرفت

منابع فلسطینی گزارش دادند که یک اتوبوس اسرائیلی چند کارگر فلسطینی را در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته و بر اثر آن یک فلسطینی شهید شده است.

اتوبوس اسرائیلی ده‌ها کارگر فلسطینی را زیر گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند یک اتوبوس اسرائیلی ده‌ها کارگر فلسطینی را در ایست‌ بازرسی شمالی «بیت لحم» در کرانه باختری اشغالی زیر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «صفا»، ده‌ها کارگر فلسطینی در نزدیکی ایست‌بازرسی یادشده جمع شده بودند تا به محل کار خود بروند که یک اتوبوس اسرائیلی آنها را زیر می‌گیرد.

 

در ادامه این گزارش آمده است که تعداد مجروحان و شهدای این حادثه هنوز مشخص نیست؛ اما گزارش‌های منابع صهیونیستی حاکی از آن است که هفت نفر از کارگران مجروح شده‌اند؛ با این حال، منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که دست کم یکی از کارگران شهید شده است.

 

پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم» نیز به نقل از خبرنگار خود در فلسطین گزارش داد که در این اقدام، دست کم یک تن شهید شده است و پانزده تن دیگر مجروح شده‌اند.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است افراد مجروح به بیمارستان «هداسا عین کارم»  و «شعاری تصیدق» قدس منتقل شده ‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول