اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

مهلت ثبت‌نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تمدید شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 18 آذر امسال فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

مهلت ثبت‌نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تمدید شد

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: داوطلبان بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 18 آذر امسال فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این فرصت به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند،  فراهم شده است و متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی افزود:آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تأکید کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانشپذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه این دانشجویان از تمام تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول