اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ناوگان اتوبوسرانی همچنان ضد عفونی می شود/ دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی همچنان ضد عفونی می شود، گفت: در حال حاضر درآمدهای این شرکت به حدی کاهش یافته که حقوق ناظران خطوط هم به سختی پرداخت می‌شود.

ناوگان اتوبوسرانی  همچنان ضد عفونی می شود/ دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمود ترفع درباره ضد عفونی کردن اتوبوس‌های پایتخت اظهارداشت: با وجود گذشت ۴۰ هفته از اعلام ورود ویروس کرونا به کشور، ناوگان اتوبوسرانی تهران مثل روز اول و چه بسا، دقیق‌تر و وسیع‌تر از قبل ضد عفونی می‌شود.

وی افزود: ضدعفونی اتوبوس ها از جمله سطوح داخلی آنها در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود و شرکت واحد خود را در قبال سلامت شهروندان مسوول می‌داند و بر این اساس، نه تنها عملیات ضد عفونی کردن ناوگان کمرنگ‌تر نشده بلکه پررنگ‌تر از گذشته نیز شده است.

وی با اشاره به تشدید مسائل و مشکلات ناوگان اتوبوسرانی تهران با توجه به اعمال تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز و نرخ تورم، اظهار کرد: شیوع کرونا به مسائل و مشکلات موجود شرکت واحد دامن زده که نمونه‌ای از آن کاهش مسافران ناوگان از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روز به ۳۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار نفر است که منجر به کاهش بی‌سابقه درآمدهای شرکت واحد شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر درآمدهای این شرکت به حدی کاهش یافته که حقوق ناظران خطوط هم به سختی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، با توجه به هزینه بالای نگهداری اتوبوس و کاهش درآمد رانندگان اتوبوس‌های خصوصی به دلیل کاهش تعداد مسافران، دخل و خرج رانندگان همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول