اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ادامه بارش‌های پاییزی در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه جدید از روز شنبه

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بارش سامانه جدید از شب گذشته در اغلب نقاط استان آغاز شده است، گفت: این بارش‌ها امروز در مناطقی مانند شمال اردل، جنوب کوهرنگ، شلمزار، مالخلیفه، لردگان و آلونی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ادامه بارش‌های پاییزی در چهارمحال و بختیاری/ ورود سامانه جدید از روز شنبه

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه بارش سامانه جدید از شب گذشته در اغلب نقاط چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، گفت: این بارش‌ها امروز در مناطقی مانند شمال اردل، جنوب کوهرنگ، شلمزار، مالخلیفه، لردگان و آلونی با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش سامانه جدید که از شب گذشته در اغلب نقاط استان آغاز شده است تا ساعت 6 و نیم صبح امروز به این صورت می‌باشد شهرکرد 0/4 میلی‌متر، کوهرنگ 10، لردگان 2، سامان 0/5، مالخلیفه 8/5، آلونی 1/5 و اردل 2 میلی‌متر.

وی افزود: این سامانه تا ظهر فردا در سطح استان فعالیت خواهد داشت اما شدت آن کاسته و به مرور زمان از منطقه خارج می‌شود.

چراغپور اضافه کرد: برای روز جمعه پدیده خاصی در سطح استان نخواهیم داشت و سامانه جدیدی از شنبه وارد استان خواهد شد و شدت بارش بیشتری نسبت به سامانه فعلی برای ما خواهد داشت.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول