اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شناسایی ۹۴۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در گیلانغرب

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۹۴۹ نفر مثبت و ۵۲ مورد مرگ بر اثر کرونا در شهرستان ثبت شده است.

شناسایی ۹۴۹ مورد مثبت مبتلا به کرونا ویروس در گیلانغرب

شاپور جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: در جریان کرونا  روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌یم که آبان ماه از جمله این روزهای سخت کرونایی بوده که تعدادی از شهروندان خود را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر (از آذرماه) در خصوص کنترل بیماری کرونا به وضعیت مناسبی رسیده‌ایم و با همدلی و همکاری مردم و اصناف تعداد بیماران از نصف هم کمتر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب با اشاره به آمار موارد مثب و مرگ و میر ناشی از کرونا از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ۹۴۹ نفر مثبت و ۵۲ مورد مرگ ثبت شده که در حال حاضر ۱۴ نفر بستری داریم که یک مورد از این تعداد در بخش آی.سی.یو بستری است.

وی اشاره‌ای هم به اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان داشت و گفت: شهرستان را در اجرای این طرح به هشت منطقه تقسیم کرده‌ایم، دو ناحیه شهری و چهار منطقه روستایی که با مشخص کردن تیم‌های همه در راستای اجرای خوب این طرح دست به دست هم داده‌ایم.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول