اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

مایک شوماخر رسما به هاس پیوست

فرزند مایکل شوماخر اسطوره فرمول یک جهان، سال آینده برای تیم هاس رقابت می‌کند.

مایک شوماخر رسما به

به گزارش خبرگزاری فارس، مایک شوماخر فرزند مایکل شوماخر دارنده ۷ عنوان قهرمانی جهان قرار است سال آینده در مسابقات فرمول یک برای تیم "هاس" رقابت کند.

شوماخر در نخستین حضورش در کنار مازپین به رقابت می‌پردازد. این دو راننده جایگزین رومن گروژان و کوین مگنوسن شده‌اند. شوماخر مدتها بود که قصد داشت در فرمول یک رقابت کند اما امسال در فرمول ۲ مسابقه داد.

اگرچه هاس به فراری تعلق ندارد اما عمق قرارداد بین ۲ تیم به این معناست که هاس تیم B محسوب می‌شود. آخرین عضو آکادمی فراری که در هاس مستقر شد، استبان گوتییرز در سال ۲۰۱۶ بود.

شوماخر سال گذشته به صورت آزمایشی با فراری و آلفارومئو اولین طعم اتومبیل مدرن فرمول یک را چشید اما قرار است جایزه بزرگ سال آینده استرالیا نخستین مسابقه وی باشد.

۸ سال از اعلام بازنشستگی پدر این ورزشکار می‌ گذرد و مایک شوماخر سومین عضوی است که از این خانواده به همراه عمویش در فرمول یک رقابت می‌کند. مایک شوماخر از سال ۲۰۰۸ وارد رشته اتومبیلرانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول