اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان‌غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۹هزار و ۳۲۷فقره پرونده تخلف در استان تشکیل و از این تعداد ۹هزار و ۳۰۲فقره توسط شعبات تعزیرات حکومتی رسیدگی مختومه شده‌اند.

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان‌غربی

محمد اقوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه تعداد پرونده تعزیری در استان  در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰درصد افزایش یافته، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۹هزار و ۳۲۷فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات تشکیل و از این تعداد ۹هزار و ۳۰۲فقره توسط شعبات تعزیرات حکومتی رسیدگی مختومه شده‌اند.

وی با بیان اینکه به اینکه صاحبان این پرونده‌ها به ۱۶۰میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: امسال بازرسی‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه تخلفات صنفی افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از رسیدگی مختومه شدن ۳هزار و ۸۰۹فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز طی ۸ماه گذشته امسال خبر داد و گفت: امسال ۳هزار و ۷۸۷فقره پرونده قاچاق توسط شعبات این اداره کل تشکیل و رسیدگی شده‌اند.

اقوامی تصریح کرد: صاحبان این پرونده‌ها نیز به پرداخت ۵هزار و ۳۶۰میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند و بیشترین پرونده‌های وارد در این زمینه قاچاق احشام، سیگار، البسه و سوخت است.

وی با اشاره به محکومیت بیش از ۵۱میلیارد ریالی جزای نقدی برای صاحبان ۲هزار و ۲۹۰فقره پرونده گران فروشی از ابتدای امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: امسال در این زمینه ۲هزار و ۳۰۵فقره پرونده گران فروشی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول