اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اگر علت نیامدن روحانی به مجلس کرونا است، نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: اگر مسئله نیامدن رئیس جمهور بحث کرونا است که نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند چرا ظلم کردند و نیامدند و لایحه را با اسنپ ارسال کردند.

اگر علت نیامدن روحانی به مجلس کرونا است، نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت طی تذکری با استناد به بند ج ماده 107 آیین نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس این بند رئیس جمهور باید نسبت به کلیات لایحه بودجه نطق می‌کرد اما وی در مجلس حاضر نشد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئله نیامدن رئیس جمهور بحث کرونا است که نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند چرا ظلم کردند و نیامدند و لایحه را با اسنپ ارسال کردند.

وی افزود: تا کی باید اهانت ها را بپذیریم، در این بودجه برای دولت آینده 300 هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول