اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رئیس، نایب رئیس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند

رئیس، نائب رئیس، مربیان و قهرمانان فدراسیون ووشو با روحیه مسئولیت پذیرانه نسبت به بیماران در صف داوطلبان اهدای خون حاضر شدند.

رئیس، نایب رئیس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح امروز(چهارشنبه) 12 آذر 1399 و برای نجات جان بیماران امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو به همراه جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه اهدای خون یک کار نجات بخش و انسان دوستانه است، خاطر نشان کرد: ورزشکاران در هر صحنه‎ای که نیاز به یاری همنوعان بوده است، در صف اول بوده‎اند و مجموعه فدراسیون ووشو در همین راستا، خود را متعهد به انجام این کار مهم و ضروری که نجات بخش جان بیماران است، می داند. این فدراسیون در بخش مسئولیت‎های اجتماعی خود، همیشه یک نگاه ویژه به مسئله اهدای خون داشته است.

حسین اوجاقی، اسطوره تاریخ ورزش ووشو و سرمربی فعلی تیم ملی نیز در حاشیه انجام اهدای خون برای نجات جان بیماران، گفت: سال‎هاست که اهدای خون را به عنوان یک کار ضروری و پر اهمیت در برنامه های خود دارم و این حرکت خانواده بزرگ ووشو نیز به همان روحیه پهلوانی در کنار تکالیف قهرمانی یک ورزشکار ربط دارد که سعی کردیم برای افزایش احساسات و عواطف انسانی قهرمانان ووشو، تدارک این برنامه انسان دوستانه را در دستور کار قرار بدهیم.

دکتر محمدرضا مهدی‎زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز با تقدیر از حضور وفادارانه و متعهدانه مدیران و قهرمانان فدراسیون ووشو در مرکز اهدای خون وصال گفت: ورزشکاران به لحاظ موقعیت اجتماعی و اثرگذاری فرهنگی بر رفتارهای جامعه به ویژه جوانان، می توانند بهترین ترویج دهندگان فرهنگ اهدای خون باشند.

 امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، کارشناس ارشد فیفا در مدیریت و حقوق ورزش، دبیر کمیسیون روابط بین المللی کمیته ملی المپیک، حسین اوجاقی نائب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی و قهرمان سابق جهان و بازی‎های آسیایی، فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو و قهرمان جهان، مهدی افشین مربی تیم ملی ساندا، فرشید میرزایی مربی تیم ووشو استان تهران، پویا سلیمان زاده ملی پوش ساندا و کسری فروغی فر دبیر کمیته ساندا سنتی (مبارزات) کشوراز کسانی بودند که در آئین انسان دوستانه اهدای خون خانواده ووشو، به یاری بیماران آمدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول