اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لغو تعهدهای خودتحریمی از راه‌های انتقام خون شهید فخری‌زاده است

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر انتقام سخت از طراحان، عاملان و حامیان ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، گفت: انتقام واقعی خون شهید فخری‌زاده گسستن پیوند‌هایی است که کشور ما را زیر سلطه استکبار جهانی می‌برد؛ گسستن تعهد‌هایی است که متاسفانه موجب خودتحریمی ما شده است، این‌ها انتقام سخت است.

لغو تعهدهای خودتحریمی از راه‌های انتقام خون شهید فخری‌زاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده که در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس و معاونین این دانشگاه و همچنین اساتید و برخی دانشجویان واحد‌های مختلف شهرستانی از سراسر استان برگزار شد، شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای "شهید محسن فخری‌زاده" را به محضر امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و همه ملت ایران به ویژه جامعه علمی کشور تبریک و فقدان این نخبه علمی و مدیر انقلابی را تسلیت گفت.

وی در این مراسم با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه احزاب، اظهار کرد: قطعا شهادت پایان جهاد است، اما هر جهادی منتهی به شهادت نخواهد شد لیکن اجر و ثواب شهادت برای مجاهدان راه خدا محفوظ است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از افرادی که همواره در راه دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی بی تفاوت و ساکت هستند، عنوان کرد: قطعا کسانی که در راه پیشرفت، اقتدار، خودکفایی، استقلال و تداوم استقلال انقلاب اسلامی و عزت و شرف این ملت بزرگوار تلاش می‌کنند در مسیر جهاد و شهادت قرار دارند و مسلما اجر و قرب آنان نیز به مانند شهدای عزیز ما است.

محمدی‌لائینی با طرح این سؤوال که چرا دشمنان و سرویس‌های جاسوسی آنان همواره بدنبال رصد، شناسایی و ترور دانشمندان و نخبگان علمی کشور ما می‌باشند، گفت: افراد بی تفاوت و محافظه‌کاران که کاری به انقلاب و آرمان‌های آن ندارند و هیچگونه تلاشی برای اعتلای نام میهن اسلامی نمی‌کنند، مطمئنا دشمنان این مرز و بوم با آن‌ها کاری نخواهند داشت.

وی با تاکید بر انتقام سخت از طراحان، عاملان و حامیان ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، افزود: انتقام واقعی خون شهید فخری‌زاده گسستن پیوند‌هایی است که کشور ما را زیر سلطه استکبار جهانی می‌برد؛ گسستن تعهد‌هایی است که متاسفانه موجب خودتحریمی ما شده است، این‌ها انتقام سخت است.

امام جمعه ساری با بیان این نکته این ما باید در مسیر شهادت گام برداریم و در این راه ساکت و صامت نباشیم، خاطرنشان کرد: امروز کسانی که در برخورد با مفاسد گام‌های موثری بر می‌دارند و با مفسدان مبارزه می‌کنند، در حال انجام بزرگترین جهاد فی سبیل الله هستند، چون این موضوع اولویت اصلی جامعه و نظام اسلامی ماست.

محمدی‌لائینی به گستردگی تلاش سرویس‌های جاسوسی دشمنان برای تخریب و ایجاد ناامنی در داخل ایران اشاره و یادآور شد: بلوای شبکه‌های معاند و دشمنان برای ضعیف نشان دادن سیستم امنیتی ایران اسلامی نشان از ضعف و درماندگی آنان در برابر اقتدار نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی ما است و تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی نیرو‌های مومن و جان بر کف ما در دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی امنیتی حقا جای قدردانی و تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول