اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می‌شود

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می‌شوند و بخاری گازی نیز دیگر نخواهیم داشت.

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در نشست با خبرگزاری‌های دولتی استان به نقش مهم رسانه به‌عنوان مهم‌ترین ارکان دموکراسی، اشاره و اظهار کرد: رسانه به‌عنوان پل ارتباطی و دیدبان نظام اجتماعی می‌تواند در انتقال مطالبات و انتظارات از طرف مردم و بیان دستاوردها و اقدامات از طرف دولت، دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی نقش مهمی را ایفا کند.

وی نقش رسانه در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلویزیونی مشغول توطئه ریزی علیه ایران هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه به خوبی بهره‌مند شویم، گفت: امروز در توسعه استان، بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذار و ایجاد احساس امید و نشاط اجتماعی، رسانه‌ها نقش بی‌همتایی را دارند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها مجموعه اقدامات را به گونه‌ای می‌توانند جلوه دهند که موجب سیاه نمایی آینده و توسعه منطقه یا ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه شوند.

برادران بابیان اینکه در آستانه ایام‌الله دهه فجر هستیم، افزود: دشمن امروز درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید مجموعه اقدامات انجام‌شده در چهار دهه گذشته به‌عنوان دستاوردهای نظام به‌ویژه برای نسل جوان به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی تولید گندم، وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری، تولید ناخالص ملی، رشد اقتصادی، نرخ اشتغال، سود بانکی، اقدامات و خدمات زیربنایی، سرمایه‌گذاری خارجی، مسائل حقوقی در سطح بین‌المللی، توسعه صادرات غیرنفتی و درآمد حاصل از آن و... را از موضوعاتی عنوان کرد که رسانه‌ها باید به خوبی آن را تحلیل و اطلاع‌رسانی کنند.

برادران گفت: باافتخار اعلام می‌کنیم در این دولت دیگر در روستاهای استان مدارس سنگی، خشتی و گلی وجود ندارد و بخاری‌های نفتی برچیده شده و تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می‌شوند و بخاری گازی نیز دیگر نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال در ٧ شهرستان استخر ورزشی دانش‌آموزی احداث می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند تا اقدامات انجام‌شده برای تأمین تجهیزات و کمک به حل مشکلات در حوزه‌های آموزش‌وپرورش، آموزش عالی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اطلاع‌رسانی کنند.

این مقام مسئول در استان در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه دولت برخاسته از اراده و رأی مردم و بخشی از نظام جمهوری اسلامی است، افزود: نقد و انتقاد با رفتارهای خلاف اخلاق مانند هتک حرمت، تهمت زدن و ورود به حریم خصوصی افراد بسیار متفاوت است.

برادران اقدامات کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را در شدیدترین مرحله توصیف کرد و افزود: همکاری و همراهی مردم در طول سالیان گذشته به‌ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا بسیار مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول