اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

از خروج بدون مجوز مرغ جلوگیری می شود/ مرغداران ۳۰ درصد مرغ تولید ی خود را به استان اختصاص دهند

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: در راستای تامین نیاز استان از خروج مرغ بدون مجوز دستگاه های ذیربط جلوگیری و با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

از خروج بدون مجوز مرغ جلوگیری می شود/ مرغداران ۳۰ درصد مرغ تولید ی خود را به استان اختصاص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عیسی قبادی، معاون اقتصادی استانداری قزوین، در جلسه هماهگی تامین و عرضه مرغ  اظهار داشت: مرغداران استان حداقل ۳۰ درصد مرغ تولیدی خود را به استان اختصاص دهند.

وی افزود : وقتی با تمام وجود در تامین منافع تولیدکنندگان و نهاده های مرغداران تلاش  می کنیم، انتظار  داریم پرورش دهندگان مرغ  به میزان نهاده دولتی که دریافت کرده اند، مرغ خود را برای عرضه در استان قزوین وارد بازار کنند.

وی اظهار داشت : واحدهای که مرغ آن ها به سن کشتار رسیده بایستی مرغ خود  را برای  کشتار به  کشتارگاه های استان  عرضه کنند.

قبادی با انتقاد از عدم همکاری  بعضی از واحد های پرورش  مرغ  گوشتی در کشتار روزانه مرغ خاطر نشان ساخت: امروز مردم در  شرایط سختی  هستند و باید تلاش کنیم از مشکلات مردم بکاهیم، استان قزوین که در اغلب امور بویژه بخش کشاورزی  سرآمد است پس  نباید در تامین مایحتاج  خود دچار مشکل شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: در راستای تامین نیاز استان از خروج مرغ بدون مجوز دستگاه های ذیربط جلوگیری و با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

وی تاکید کرد: دغدغه تمام دستگاههای اجرایی استان تا به امروز حمایت از واحد های تولیدی بوده است و تلاش دارند مشکل  این واحدها حل شود، واحد های تولیدی نیز باید در شرایط حساس برای  حل مشکل نیاز های اساسی مردم همراه دستگاههای اجرایی باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول