اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

ویژگی های کفپوش اپوکسی

امروزه در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان توجه به زیبایی بصری در کنار دوام و ماندگاری بنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ویژگی های کفپوش اپوکسی

امروزه در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان توجه به زیبایی بصری در کنار دوام و ماندگاری بنا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در کشورهای بزرگ صنعتی، رنگ اپوکسی به عنوان کفپوشی مطمئن، زیبا و استاندارد به عنوان جایگزینی مناسب برای سطوح سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های کفپوش اپوکسی

اجرای یکپارچه و بدون درز کفپوش های اپوکسی این قابلیت را برای محیط های بهداشتی و بیمارستانی ایجاد می کند که جذب آلودگی توسط کف سازه را به حداقل مقدار خود میرساند. همچنین استفاده از کفپوش اپوکسی در کف پارکینگ ها و سوله های صنعتی از ایجاد گرد و غبار در محیط جلوگیری کرده و مشکلات ناشی از تمیزکاری کف را کاهش می دهد. درکنار این ویژگی های منحصر به فرد، فناوری اپوکسی، معماران و متخصصین طراحی داخلی را به ابزاری برای طراحی کف در اشکال و رنگهای مختلف مجهز کرده و آنها را قادر می سازد تا ساختمانها و فضاهای باز را از نظر بصری جذاب تر نمایند.

مزایای کفپوش اپوکسی

توجه به این مزایا به شما این اطمینان را خواهد داد که استفاده از این نوع کفپوش به عنوان ابزاری برای محافظت از کف ساختمان‌ها، امری منطقی و شایان توجه است.

چسبندگی بالا به سطوح بتونی
مقاومت شیمیایی خوب
مقاومت مکانیکی بالا
بدون حلال و سازگار با محیط زیست
دوام بالا
ظاهر خوب
به عنوان عایق حرارتی موجود است

انواع کفپوش اپوکسی

افزایش روزافزون استفاده از کفپوش های اپوکسی در صنایع مختلف، شرکت فنی و مهندسی اکسیرور را بر آن داشت که عمده فعالیت خود را، در زمینه اجرای تخصصی این نوع کفپوش ها معطوف نماید. اکسیرور مفتخر است که به عنوان یکی از نخستین مجموعه های پیشرو در زمینه تولید و اجرای تخصصی انواع کفپوش های‌ اپوکسی (پارکینگی، صنعتی، آزمایشگاهی، آنتی استاتیک، ساختمانی و سه بعدی)، انواع کفپوش پلی یورتان و پلی اوره، فعالیت می نماید.

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای طیف گشترده‌ای از کاربری‌های صنعتی است. از جمله می‌توان به آزمایشگاه‌ها، انبارها و کارخانه‌های تولیدی اشاره کرد. کفپوش اپوکسی صنعتی با توجه به ویژگی هایی که دارد،  کاربردهایی از قبیل مقاومت در برابر سر خوردن، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر رشد و تکثیر میکرو اورگانیسم ها و مقاومت در برابر نفوذ آب دارد.

کفپوش اپوکسی ساختمان

یکی از مهمترین کاربردهای اپوکسی، استفاده از آن در کف سازی ساختمان ها است کفپوش اپوکسی ساختمانی همچنین مقاومت بالایی در برابر سایش، پارگی و خوردگی از خود نشان میدهند که برای تضمین عمر مناسب در فضاهای پر رفت و آمد مورد نیاز است.

کفپوش اپوکسی سه بعدی

کفپوش اپوکسی سه بعدی اکسیرور فقط یک استیکر چاپ شده نیست که روی سطح چسبانده می‌شود، استفاده از انواع رزین‌های اپوکسی، به تصاویر شما عمق بخشیده و از آن‌ها در برابر تمامی آسیب‌هایی که ممکن است به کف وارد شود محافظت می‌کند.

 کفپوش اپوکسی دکوراتیو (تزیینی)

نیازی نیست که کفپوش، تجاری و تک رنگ باشد، حتی وقتی در یک محیط تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما راه‌های زیادی را برای تغییر یک کفپوش اپوکسی ساده به کفپوش اپوکسی طرح دار به شما پیشنهاد می‌دهیم.

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک برتری خود نسبت به سایر کفپوش‌ها را زمانی نشان می‌دهد که پای الکتریسیته ساکن در میان باشد. در اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک از یک نوع عامل شیمیایی آلی استفاده می‌گردد که موجب هدایت الکتریسیته ساکن از سطح کفپوش به منبع تخلیه الکتریسیته ساکن (چاه ارت) می‌شود.

کفپوش اپوکسی پارکینگی

کفپوش اپوکسی پارکینگی بیشترین متقاضی را در میان مشتریان ما دارد. پارکینگ‌های کثیف، بی‌روح و بدرنگ قدیمی را فراموش کنید. کفپوش پارکینگی با بالاترین تنوع در رنگ و طرح قابل اجراست و عبور لاستیک خودروها یا ریختن مشتقات نفتی، تغییری در رنگ و ظاهر آن ایجاد نمی‌کند.

شرکت فنی و مهندسی اکسیرور با بهره گیری از اجراکاران مجرب و کارآزموده و استفاده از بهترین نوع رنگ های تولیدی، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط تیم پشتیبانی متعهد، توانسته است حس اعتماد را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. انتخاب این شرکت به عنوان مجری پروژه-های بزرگ کشوری در حوزه کفپوش های اپوکسی صنعتی، بیمارستانی و ساختمانی نشانی از این مدعاست.

قیمت کفپوش اپوکسی

هزینه را در ابتدا نمیتوان گفت زیرا چند عامل بسیار مهم در برآورد میزان هزینه موثر هستند، از جمله : متراژ مکان مورد اجرا، شرایط محل اجرای کفپوش، جنس و کیفیت فعلی سطح، نوع زیرسازی اجرایی، ضخامت پوشش اجرایی

برای اطلاع از میزان هزینه برای اجرای کفپوش به لینک زیر مراجعه نمایید به دلیل نوسان قیمت، لطفا برای اطمینان از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

قیمت کفپوش اپوکسی

با همه این موارد، شرکت فنی و مهندسی اکسیرور با تکیه بر مهندسان و متخصصین خود، همچنان دست از تلاش برنداشته و به منظور بهبود هر چه بیشتر خدمات خود به مشتریان محترم، تحقیقات در زمینه تولید هر چه بهتر انواع کفپوش های اپوکسی و نزدیکی شرایط به استانداردهای روز دنیا را بر خود مقدم میداند و به توسعه کیفیت محور متعهد باقی خواهد ماند.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان این شرکت، با شمار ه های 09127043189 و 09193063056 تماس حاصل فرموده یا از طریق سایت www.exiror.com  ما را دنبال فرمایند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول