اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزایش بازرسی های اتاق اصناف قم از 18 به 24 تیم

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم از افزایش تیم های بازرسی اتاق اصناف قم در هفته اخیر و از 18 به 24 تیم خبر داد.

افزایش بازرسی های اتاق اصناف قم از 18 به 24 تیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن احمدلو که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به ضرورت اقناع سازی اصناف و کسبه در إعمال محدودیت ها و تعطیلی های کرونایی اظهار کرد: به هر حال در روزها و هفته های اخیر، شاهد برخی اعتراض ها و تجمع ها از سوی اصناف و کََسَبه مختلف بودیم که این موارد به اتاق اصناف، اتحادیه ها و تیم های بازرسی و نظارت وصول شده است، اما تلاش ما بر این بوده که با گفتگو و اقناع سازی، آنان را به رعایت این محدودیت های متقاعد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 24 تیم بازرسی و نظارت در دو نوبت صبح و عصر بر فعالیت اصناف استان نظارت می کنند که البته اگر خودروهای بیشتری در اختیار اصناف قرار گیرد، امکان افزایش این تیم های بازرسی و نظارت همچنان وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین ضرورت درخواست إستمهال دُیون اصناف و کسبه را مورد توجه قرار داد و گفت: باید تسهیلاتی مانند استمهال دیون اصناف و کسبه در دستور کار مسؤولان استانی قرار گیرد.

احمدلو ادامه داد: بازنگری در رسته های گروه های شغلی در روزهای اخیر سبب شد تا صنف تأمین کنندگان مواد شیمیایی، صنف ابزار و یراق و همچنین فروشندگان قطعات کشاورزی به جای گروه های شغلی سه و چهار، در گروه شغلی یک تعریف و جانمایی شوند.

وی بازرسی های هفته اخیر را در استان در حدود 12 هزار مورد اعلام و اضافه کرد: 15 اخطار و 12 پلمپ حاصل این بازرسی ها و نظارت ها بوده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان قم سپس به اقدام قرعه کشی یکی از فروشگاه های بزرگ قم در هفته اخیر اشاره کرد و بیان داشت: فروشگاه کوثر پس از تذکر اتاق در این زمینه، اقدام به لغو قرعه کشی خود کرد.

احمدلو در عین حال پیشنهاد داد فروشگاه های بزرگ استان تنها به عرضه مواد غذایی و پروتئینی اقدام و سایر غرفه های مواد غیرضروری را فعلا غیرفعال کنند.
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول